خبرگزاری کار ایران

موسوی به ایلنا خبرداد:

تشکیل جلسه غیرعلنی برای تصمیم‌گیری درباره زمان راگیری‌نهایی رای اعتماد به وزرا/ احتمال تشکیل جلسه در شیفت سوم

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۲۶۸

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به برگزاری جلسه غیرعلنی صبح از تصمیم‌گیری در مورد زمان انجام رای‌گیری نهایی برای تایید صلاحیت وزرای پیشنهادی خبر داد.

سید فرید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با اشاره به برگزاری نشست غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: نمایندگان پیش از آغاز به کار صحن علنی، دقایقی کوتاه در نشست غیرعلنی درباره نحوه برگزاری جلسات، رای اعتماد وزرای پیشنهادی و همچنین زمان رای‌گیری نهایی برای این مهم به صورت غیرعلنی تشکیل جلسه دادند.

او گفت: در این جلسه درباره اینکه مجلس امروز پس از نماز مغرب و اعشاء نیز جلسه داشته باشد یا خیر صحبت شد و ابعاد مختلف این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: بنا بر صحبت‌های صورت گرفته این مسئله مطرح شد که در صورت تشکیل جلسه در شیفت سوم امروز، احتمالاً رای‌گیری نهایی در پایان کار صحن در روز پنجشنبه انجام می‌شود و در غیر این صورت ادامه کار به ابتدای هفته آینده موکول شده و باید در روز شنبه نسبت به تعیین تکلیف نهایی وزرای پیشنهادی اقدام کنیم.

موسوی در پایان گفت: تصمیم گیری درباره این مساله حسب رای گیری در صحن علنی امروز مجلس انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز