خبرگزاری کار ایران

مصطفی کواکبیان:

برخی نمایندگان فکر می‌کنند در خطبه‌های نماز جمعه صحبت می‌کنند/ آیا رهبری حکم یک دولت سکولار را تنفیذ کردند؟

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۱۲۳

نماینده مردم تهران با بیان اینکه گویا برخی از نمایندگان معنی سکولار را نمی‌دانند، گفت: همین چند روز پیش رهبری حکم ریاست جمهوری رییس جمهور را تنفیذ کرد. یعنی ایشان یک دولت سکولار را تنفیذ کردند؟ آیا ما در مجلس برنامه‌های سکولار تصویب کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی کواکبیان در موافقت برنامه‌های دولت دوازدهم در صحن علنی مجلس با اشاره به گفته برخی از نمایندگان که مخالف برنامه صحبت کردند گفت: برخی فکر می‌کنند که در خطبه‌های قبل از نماز جمعه صحبت می‌کنند. اینجا مجلس است و باید حول محور برنامه بحث کنند. این که می‌گویند برنامه‌ها سکولار است یا معنی سکولار را نمی‌دانند و یا این که اینها در راستای بیانات رهبری نوشته شده را نمی‌دانند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همین چند روز پیش رهبری حکم ریاست جمهوری رییس جمهور را تنفیذ کرد. یعنی ایشان یک دولت سکولار را تنفیذ کردند؟ دولت تا به امروز به خوبی و برنامه محور عمل کرده است و برنامه های دولت عموما براساس مصوبات مجلس بوده است. آیا ما در مجلس برنامه‌های سکولار تصویب کرده‌ایم.

او افزود: دولت در حوزه فرهنگ به خوبی عمل کرده است و نمی‌خواهد که با یک دید امنیتی کارها را انجام دهد. فرهنگ باید با مردم و نظام هماهنگ باشد و تمام تلاش دولت هم همین است.

عضو فراکسیون امید با اشاره به افزایش نرخ سرمایه گذاری خارجی در کشور گفت: ما خودمان در مجلس تصویب کرده‌ایم که سالانه باید ۷۵ میلیارد سرمایه خارجی در کشور جذب شود. این که برخی دوستان می‌گویند چرا با خارجی‌ها قرارداد بسته شده است عجیب است. بحث من این است که اگر می‌گوییم برجام بد است باید ولایت مدار باشیم زیرا رهبری در راس نظام برجام را تایید کرده است. چطور ایشان گفتند سند ۲۰۳۰ را بردارید که برداشته شد اگر با برجام مخالف بودند می‌گفتند بی‌برجام.

او خاطرنشان کرد: شخصیتی مثل ظریف مانند سردار سلیمانی پا به پای هم در راستای اهداف نظام حرکت می‌کنند. این که وزیر زن معرفی نشده است به خاطر فشارها از جانب برخی احزاب نبود.

کواکبیان تاکید کرد: تلاش دولت در بخش تحول سلامت و دیگر بخش ها مناسب است و من به آن افتخار می کنم. باید به مسایل دیگر هم توجه کرد ما ۳۰۰ نفر گردش نخبگان داشتیم که باید به آن توجه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز