خبرگزاری کار ایران

یک منبع آگاه به ایلنا خبر داد؛

آخرین جزئیات درباره درگیری فیزیکی نماینده مجلس با مامور نیروی انتظامی / نماینده بیجار بازداشت نشده است

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۸۹۲

یک نماینده مجلس با اشاره به انتشار خبر درگیری نماینده بیجار با یکی از ماموران فرودگاه مهرآباد، اخبار مربوط به بازداشت این نماینده مجلس را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، نیروی انتظامی در پی انتشار خبرهایی درخصوص درگیری یک نماینده مجلس با یکی از ماموران فرودگاه مهرآباد، به ارائه جزئیاتی از این درگیری پرداخت.

مرکز اطلاع‌رسانی ناجا اعلام کرد: ساعاتی قبل یکی از مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در فرودگاه مورد فحاشی و ضرب و شتم یکی از نمایندگان مجلس قرار گرفت و درپی این درگیری بینی مأمور پلیس با ضربه سر نماینده دچار شکستگی شد.

در پی این حادثه، نیروی انتظامی از نماینده مذکور شکایت کرد که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال رسیدگی است.

همزمان با انتشار این خبر، برخی رسانه‌ها از بازداشت این نماینده مجلس خبر دادند که بنابر پی‌گیری‌های خبرنگار ایلنا، اخبار مربوط به بازداشت این نماینده مجلس صحت ندارد.

به‌گفته یکی از نمایندگان مجلس، صبح امروز هنگامی که نماینده بیجار قصد داشته به منطقه ویژه در فرودگاه مهرآباد وارد شود، با ممانعت ماموران روبرو شده و باتوجه به این‌که این نماینده مجلس مدارک شناسایی لازم را همراه نداشته است، از ورود او به این منطقه ویژه جلوگیری به عمل می‌آید و این مسئله منجر به درگیری جزئی میان او و مامور فرودگاه می‌شود. در ادامه، مشاجره بالا گرفته که منجر به درگیری فیزیکی نیز می‌شود.

بر این اساس، این نماینده مطلع به ایلنا گفت: باوجود انتشار برخی شایعات درخصوص بازداشت نماینده بیجار به‌دلیل این درگیری فیزیکی، این نماینده بازداشت نشده و دقایقی کوتاه پس از بروز این درگیری، به همراه چند نماینده دیگر استان کردستان، وزیر راه و شهرسازی را که عازم این استان بود، همراه کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز