خبرگزاری کار ایران

صادقی در گفت‌وگو با ایلنا:

نامه سازمان بازرسی درباره املاک نجومی محرمانه نبود

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۸۷۴

نماینده مردم تهران با تاکید بر غیرمحرمانه بودن نامه سازمان بازرسی در مورد املاک نجومی شهرداری تهران اظهار کرد:‌ این پرونده محرمانه نبوده بلکه در قالب مکاتبه‌ای به تعدادی سازمان رونوشت خورده است.

محمود صادقی در گفت‌و گو با ایلنا درباره غیرمحرمانه بودن نامه املاک نجومی، گفت: زمانی هم که آقای یاشار سلطانی در بازداشت بودند در تذکری در صحن علنی بیان کردم که این پرونده محرمانه نبوده بلکه در قالب مکاتبه‌ای به تعدادی سازمان رونوشت خورده است.

نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رونوشتی از این نامه نیز در جریان بررسی طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در کمیسیون عمران نیز ارائه شد که مهر محرمانه سازمان بازرسی نداشت.

او با تاکید بر غیرمحرمانه بودن نامه سازمان بازرسی در مورد املاک نجومی شهرداری تهران، افزود: از سوی دیگر ارجاع پرونده آقای سلطانی به دادگاه انقلاب به جای دادگاه مطبوعات جای بسی انتقاد دارد.

صادقی یادآور شد: به نظر می رسد درجریان تحقیقات مقدماتی از آقای سلطانی نیز به دنبال کشف ارتباط او با رسانه‌های بیگانه برای امنیتی جلوه دادن پرونده بودند که شاید به همین دلیل این پرونده را به دادگاه انقلاب ارجاع دادند که اقدام درستی نبود.

عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس گفت: در نهایت نتیجه این تحقیقات نشان داد که اقدامات وی سیاسی نبوده در حقیقت برای او تفاوتی نداشت که املاک نجومی از سوی چه گروه سیاسی واگذار شده لذا این پرونده رویکرد سیاسی- امنیتی نداشت، از همین جهت به اعتقاد من  ارجاع پرونده به دادگاه انقلاب اشکال  است.

گفتنی است از روز یکشنبه ٨ مرداد به مدت ٣ روز دادگاه یاشار سلطانی در شعبه ١٥ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز