خبرگزاری کار ایران

کولایی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

تشریح ساز و کار کمیته ارزیابی عملکرد شورای عالی سیاست‌گذاری/ با نخبگان سیاسی دیدار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۱۹۸

یک عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: کمیته ارزیابی عملکرد برای بهبود و کار آمدی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تشکیل شده است.

الهه کولایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره کمیته ارزیابی عملکرد شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در ادامه فعالیت‌های انتخاباتی خود ،  ضرورت نقد، ارزیابی و  بررسی راهکارها را  مثبت و مفید دانسته و برای ارتقا و کار آمدی این نهاد جدی است.

او ادامه داد: شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان طی روزهای اخیر کمیته‌ای را با عنوان ارزیابی عملکرد برای انجام این وظیفه تشکیل داد.

این عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در ادامه درباره عملکرد کمیته مذکور عنوان کرد: در این کمیته قرار است با نخبگان سیاسی و اجرایی و به ویژه با منتقدان عملکرد شورا نشست‌هایی برگزار شود تا براساس شیوه‌های علمی، نظرسنجی و  نظرخواهی صورت بگیرد.

او خاطرنشان کرد: نتایج این نظرسنجی‌ها مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت تا عملکرد شورا ارتقاء یابد.

کولایی خاطرنشان کرد: بر اساس جمع‌بندی و تحلیل نتایج به دست آمده اقدام‌های مناسب و کار آمدی برای بهبود عملکرد شورا صورت خواهد گرفت تا یکپارچگی اطلاح‌طلبان حاصل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز