خبرگزاری کار ایران

نوبخت در پاسخ به ایلنا:

جلسات بین رییس‌جمهور و رهبری به صورت منظم برگزار می‌شود/کارگروهی از سوی روحانی برای چینش کابینه تشکیل نشده است

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۹۹۱

سخنگوی دولت درباره دیدار روحانی با رهبری راجع به چینش کابینه گفت: جلسات منظمی بین رییس‌جمهور و مقام معظم رهبری درباره مسائل کشور برگزار می‌شود آن‌ها در این جلسات مسائل مهم روز را مورد بررسی قرار می‌دهند که کابینه هم می‌تواند یکی از آن‌ها باشد. قطعا دو شخص اول مملکت طبق اصل قانون ۱۱۳ اساسی در مورد چنین مواردی با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدباقر نوبخت در پاسخ یه سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه کارگروه‌هایی برای چینش کابینه تشکیل شده است و آیا این کارگروه‌ها نظرات خود را به رئیس‌جمهور ارائه می‌دهند، گفت: تاکید می‌کنم کارگروهی از سوی رییس‌جمهوری برای گزینش افراد و انتخاب آن‌ها در کابینه تعیین نشده است.

او ادامه داد: هر شخص می‌تواند بر اساس مسئولیت اجتماعی و سیاسی کارگروهی تشکیل دهد و افرادی را به رئیس جمهور برای حضور در کابینه معرفی کند ایشان هم با کمال علاقه آن‌ها را مطالعه می‌کند.

نوبخت تاکید کرد: کارگروهی از سوی رییس‌جمهور مسئول پیگیری کابینه نشده است افراد با توجه به میزان علاقه خود به دولت این کار را انجام می‌دهند.

او تاکید کرد: ‌رییس جمهور تجربه کافی و شناخت لازم را نسبت به افراد دارد. او عمکلرد تک تک حاضر در کابینه را زیر نظر دارد و شناخت خوبی نسبت به این افراد پیدا کرده‌ است.

رییس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: ‌معرفی کابینه دوازدهم برای موفقیت دولت و پیگیری مطالبات مردم است که به آن امید بسته‌اند.

او در پاسخ به سوال دیگر ایلنا درباره دیدار رییس فراکسیون امید در مجلس و رییس جمهوری گفت: اطلاعی از این دیدار ندارم.

سخنگوی دولت در ادامه درباره گلایه برخی فراکسیون امید و شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره اینکه با داشتن درخواست‌های متعدد تاکنون موفق به دیدار با رییس‌جمهور نشده‌اند، گفت: در این مورد اطلاعی ندارم اما باید نکته‌ای را یادآوری کنم و آن این است که در این روز‌ها رییس‌جمهور بسیار مشغله دارد ایشان در ماه مبارک رمضان دیدارهای زیادی با گروه‌های مختلف داشته‌اند.

نوبخت درباره دیدار روحانی با رهبری راجع به چینش کابینه گفت: جلسات منظمی بین رییس‌جمهور و مقام معظم رهبری درباره مسائل کشور برگزار می‌شود آن‌ها در این جلسات مسائل مهم روز را مورد بررسی قرار می‌دهند که کابینه هم می‌تواند یکی از آن‌ها باشد. قطعا دو شخص اول مملکت طبق اصل قانون ۱۱۳ اساسی در مورد چنین مواردی با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز