خبرگزاری کار ایران

ساعی به ایلنا خبر داد؛

تصویب تحقیق و تفحص از معدن آق‌دره / ایجاد کمیته بررسی تشکیل وزارتخانه محیط‌زیست

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۷۰۳

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تحقیق و تفحص از معدن آق‌دره به تصویب رسید

زهرا ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی عنوان کرد: در جلسه امروز در مورد تحقیق و تفحص از معدن آق‌دره در آذربایجان بحث شد و آقای قاضی پور در این مورد گزارشی را ارائه کرد و در نهایت تحقیق و تفحص از این معدن به تصویب رسید.

او افزود: بحث دیگر ادغام سازمان منابع طبیعی و محیط زیست بود که بررسی شد و بحث این بود که این سازمان تبدیل به وزارت‌خانه شود این طرح به امضای ۷۸ نماینده رسیده است این موضوع به خاطر مباحث زیست محیطی که مشکل عمده کشور است مهم است و باید برنامه‌ریزی منسجمی داشته باشد و این خطرها را کم کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ادغام این سازمان‌ها و تبدیل آنها به وزارت‌خانه باعث می‌شود جلوی برخی هم‌پوشانی‌ها و موازی‌کاری‌ها گرفته شود و با انسجام کارها انجام شود و یک مدیر به عنوان وزیر محیط زیست پاسخگو باشد.

او ادامه داد:  نظرات مختلف در این مورد مطرح شد و اعضای دولت و سازمان محیط زیست و مجلس صحبت کردند. اکثریت اعضا توافق داشتند که کلیت طرح خوب است اما ساختار آن درست تعریف نشده و نظرات در مورد آن مختلف بود.

ساعی تصریح کرد: قرار شد در کمیته‌ای این ساختار بررسی شود و در هفته‌های بعد دوباره بررسی و رای‌گیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز