خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با ایلنا:

گروه پرنفوذی می‌خواهند صداوسیما را حزبی و جناحی اداره کنند/رسانه ملی به تخریب دولت دامن نزند

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۷۰۰

وزیر ارتباطات گفت:‌ هنوز بخش‌هایی در صداوسیما هستند که آنجا را به عنوان یک دانشگاه اداره نمی‌کنند و به آن به عنوان یک مجموعه منصف نگاه نمی‌کنند. این گروه محدود که نفوذ زیادی هم دارند می‌خواهند صداوسیما را به عنوان یک حزب و جناح اداره کنند که این مساله خیلی اشتباه است.

محمود واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که نظر شما درمورد تخریب‌هایی که روحانی و کابینه او را نشانه گرفته است چیست، گفت: مقام معظم رهبری همواره توصیه کرده‌اند که ما تبلیغات زودهنگام انتخاباتی نداشته باشیم و اجازه بدهیم همان دوره‌ای که قانون برای انتخابات مشخص کرده مورد استفاده قرار گیرد. متاسفانه من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که از مدت‌ها  قبل یک گروهی دولت را تخریب می‌کنند و متاسفانه برخی مواقع شاهد هستیم که بخش‌هایی از صداوسیما هم به این مساله دامن می‌زنند.

واعظی تاکید کرد: دولت همواره از انتقاد استقبال کرده اما اسم این اقدامات انتقاد نیست، بلکه تخریب است. امیدوارم گروه‌های سیاسی خودشان بدانند که مردم فرق انتقاد و تخریب را به خوبی متوجه می‌شوند و  انتقاد اثر می‌گذارد اما تخریب تاثیری معکوس خواهد داشت.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه آقای علی‌عسگری نیز در جلسات هیات دولت وجود دارد آیا تاکنون نقدهای دولت به رسانه ملی مستقیماً به ایشان منتقل شده، گفت: ما معتقدیم آقای علی‌عسگری انسان بسیار خوب و مثبتی است و بسیار هم علاقه‌مند است که کار کند ولی هنوز بخش‌هایی در صداوسیما هستند که آنجا را به عنوان یک دانشگاه اداره نکرده و به آن به عنوان یک مجموعه منصف نگاه نمی‌کنند. این گروه محدود که نفوذ زیادی هم دارند می‌خواهند صداوسیما را به عنوان یک حزب و جناح اداره کنند که این مساله خیلی اشتباه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز