خبرگزاری کار ایران

پیرموذن در گفت‌وگو با ایلنا:

رانت‌خواران پشت عناوین دینی و انقلابی پنهان شده‌اند / مبارزه قاطع با فساد مالی، خواست ملی است

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۰۳۹

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم گفت: سربلندی و سرافرازی دین و ملک و ملت ایران، آرزو و آرمان همه کسانی است که با اخلاص و ایثارخدمت به مردم را فریضه‌ای الهی می‌دانند.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با تاکید بر لزوم مبارزه قاطع با مفاسد مالی و اقتصادی اعلام کرد: بدون تردید برای کسانی که در راه خدمت به دین و ملت و کشور همه سرمایه‌های مادی و معنوی خود را در مقاطع انقلاب و دفاع مقدس به میدان آورده‌اند، زمانی که شاهد خلل و شکاف در اعتماد و امید و آرمان مردم می‌شوند و تلاش و کوشش‌های صادقانه‌شان نیز را به جایی نمی‌برد، برایشان جز فریاد راهی نمی‌ماند.

او گفت: همه قدرت انقلاب اسلامی در حمایت مردم از آن نهفته است و هر اقدامی که به شکاف میان نظام و مردم بیانجامد ضربه‌ای به انقلاب اسلامی است.

مردم خواستار مبارزه با مفاسد اقتصادی هستند

نماینده پیشین مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت رشید ایران اسلامی مسأله مهم مبارزه با مفاسد اقتصادی را به جد از عموم صاحب‌منصبان حکومتی مطالبه کرده و مبارزه قاطع با فساد مالی و اقتصادی را موجب امید و آرامش‌خاطر همه دلسوزان و علاقمندان به اسلام و انقلاب و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌داند.

مبارزه با مفاسد اقتصادی نیازمند برخورد قاطع قوه قضاییه است

او یادآور شد: این دغدغه خاطر ملت شریف و خواست عمومی مردم بجز براساس راهکارهای قانونی و پیگیری توسط نهادها و دستگاه‌های مسئول و قاطعیت قوه قضاییه امکان‌پذیر نیست.

رانت‌خواران ظاهرالصلاح با پنهان شدن پشت عناوین دینی و انقلابی، به منافع خود پرداخته‌اند

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم یادآور شد: رانت‌خواران، رشوه‌پردازان و سوءاستفاده‌کنندگان از موقعیت قدرت و کسانی که با چهره‌های ظاهرالصلاح و با پنهان شدن در پشت عناوین دینی و انقلابی و نیز استفاده از موقعیت‌های اداری و حکومتی بجای رعایت شان و امانت، به منافع مالی و اقتصادی خود پرداخته‌اند، علاوه بر اینکه بر چهره اسلام و انقلاب خدشه وارد ساخته‌اند، شایستگان و متولیان و مدیران خدوم و امانت‌دار و نیز سرمایه‌گذاران شریف و سالم را در تنگنای بی‌اعتمادی‌ها و حرمت‌شکنی‌های ناشی از رفتار خود قرار داده‌اند.

پیرموذن در پایان تصریح کرد: کدام وجدان پاک است که از مفاهیم برجسته عدالت و سلامت احساس غرور و اشتیاق نکند و چه غم‌انگیز خواهد بود اگر این مفاهیم در گذرگاه‌های تنگ و کوتاه ذهن مدیحه‌سرایان و فرصت‌طلبان گرفتار و بی‌اثر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز