خبرگزاری کار ایران

ترافیک میزبانی تهران از هیات‌های خارجی؛

وزیر استرالیا سوار خودروی دیپلماتیک رئیس مجلس سوریه شد

وزیر تجارت استرالیا که برای بازگشایی اتاق بازرگانی استرالیا به تهران سفر کرده بود هنگام خروج از هتل محل اقامتش به اشتباه سوال اتومبیل مشکی رنگ دیپلماتیکی شد که روبه روی هتل منتظر رییس مجلس سوریه بود.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس استرالیا، وزیر تجارت استرالیا که روز دوشنبه در راس یک هیات تجاری به تهران سفر کرده بود تنها گروه دیپلماتیک خارجی‌ای نبود که به ایران سفر می‌کند.

سفر دو روزه استیون چیوبو به ایران در راس یک هیات تجاری برای بازگشایی اتاق تجاری استرالیا در تهران در چند کیلیومتری هتل محل اقامتش در روز چهارشنبه بود.

او با این هدف از درب هتل خارج شد و سوار اتومبیل مشکی رنگی که بیرون هتل منتظر ایستاده بود شد و چند دقیقه بعد متوجه شد این ماشین منتظر رییس مجلس سوریه بوده است.

چیوبو چند دقیقه‌ای طول کشید تا متوجه ماجرا شود و در این مدت نیز در ماشین نشسته بود. او ماجرا را برای جمعیتی که منتظر بازگشایی اتاق بازرگانی استرالیا بودند تعریف کرد.

این اولین بازدید او از ایران و در حقیقفت اولین وزیر بازرگانی استرالیا بود که از سال ۲۰۰۲ به بعد به ایران سفر کرده است. به گفته خودش دیدن اتومبیل او زمانی که در  ترافیک تهران گیر کرده بود باعث تعحب مردم بود.

بسیاری از رانندگان در ترافیک به ماشین های اسکورت کاروان وزیر با کنجکاوی نگاه می‌کردند.

کد خبر : ۴۱۵۰۸۸