خبرگزاری کار ایران

کوهپایه‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا:

زنجانی به‌دلیل عارضه گوارشی به بیمارستان منتقل شد/ اعلام آمادگی شرکای خارجی برای سفر به ایران

وکیل زنجانی گفت: موکلم طی هفته گذشته به دلیل عارضه گوارشی دوبار به بیمارستان آتیه تهران منتقل شده است و در یک نوبت آن هم نیمی از روز در بیمارستان بستری بود.

رسول کوهپایه‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت بابک زنجانی عنوان کرد: موکلم طی هفته گذشته به دلیل عارضه گوارشی دوبار به بیمارستان آتیه تهران منتقل شده است و در یک نوبت؛ آن هم نیمی از روز در بیمارستان بستری بوده و تحت معاینه و آزمایش‌های پزشکان قرار گرفته است.

او ادامه داد: در ادامه روند درمان بیماری گوارشی آقای زنجانی پزشک برای وی دارو تجویز کرده و اگر درمان با دارو پاسخ نداد احتمال عمل موکلم وجود دارد.

وکیل زنجانی یادآور شد: روال بر این است که وقتی زندانی به خارج از زندان منتقل می‌شود، پزشک داخل زندان این مجوز را صادر کند و اگر قرار بر ماندن در بیمارستان باشد، باید با مقام قضایی هماهنگ شود و در صورت حاد بودن حال زندانی بیمار به بیمارستان منتل می‌شود.

کوهپایه‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد آخرین وضعیت شرکای خارجی زنجانی در خصوص آمادگی برای پرداخت‌ بدهی‌های وی عنوان کرد: رسما اعلام کردیم آمادگی پرداخت بدهی‌های آقای زنجانی از سوی شرکای خارجی وی وجود دارد و نامه این آمادگی را هم به مراجع ذی‌صلاح دادیم.

وی افزود: بنده اخیرا هم با شرکای خارجی آقای زنجانی صحبت کردم و به آن‌ها اعلام کردم که آماده باشند تا در صورت نیاز به ایران بیایند و حضورا آمادگی خود را برای پرداخت بدهی‌های زنجانی به مراجع قضایی اعلام کنند.

کد خبر : ۳۸۹۹۱۷