خبرگزاری کار ایران

/روز قدس؛ روز فریاد علیه ظلم/

روحانی: اشغالگران صهیونیست به اصول انسانی پایبند نیستند

رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه ملت فلسطین هرگز تنها نخواهد بود گفت: ما در سایه ایستادگی و مقاومت به طور قطع به پیروزی دست خواهیم یافت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی که در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از آرمان‌هایشان مردم مسلمان در منطقه، امنیت منطقه است.

او با بیان اینکه یکی از راه‌های امنیت منطقه این است که مردم مسلمان بتوانند در سرزمین خودشان باشند، تصریح کرد: ملت مسلمان فلسطین ۷۰ سال است از وطن اصلی خودشان دور مانده‌اند و اشغالگران نیز متاسفانه به قوانین بین‌المللی و همچنین اصول انسانی پایبند نیستند.

رییس دولت یازدهم با یادآوری این موضوع که امروز در سایه تفرقه دنیای اسلام، حضور گروه‌های تکفیری و تروریستی در منطقه و خط سازش، ما از مسیر آرمان آزادی فلسطین فاصله گرفته‌ایم، تصریح کرد: برای اینکه ما به این آرمان برسیم راهی جز وحدت مسلمانان و خط مقاومت و جهاد و مبارزه با گروه‌های تروریستی و تکفیری نداریم و به طور مسلم پیام مردم مسلمان ایران در سراسر کشور این است که ملت فلسطین تنها نیست.

روحانی در پایان با بیان اینکه مردم مسلمان ایران و جهان در کنار مظلومان عالم و در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهند بود، یادآور شد: ما در سایه ایستادگی و مقاومت قطعاً به پیروزی می‌رسیم.

کد خبر : ۳۸۶۰۰۹