خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی سپاه:

حقوق‌های نامتعارف در سپاه واقعیت ندارد/ برای انتشار فیش‌ حقوقی معذوریت حفاظتی داریم

سردار شریف حقوق‌های نامتعارف در سپاه را تکذیب کرد و گفت: اگر معذوریت‌های حفاظتی نبود، حتما فیش حقوقی خودم را منتشر می‌کردم تا رقم واقعی را ببینید.

به گزارش ایلنا، سردار رمضان شریف که نامش در فهرست شایعات بود، حقوق ‌های نامتعارف در سپاه را تکذیب کرد و غیرواقعی دانست و با شنیدن رقم ادعایی دریافتی خودش گفت: اگر معذوریت‌های حفاظتی نبود، حتما فیش حقوقی خودم را منتشر می‌کردم تا رقم واقعی را ببینید.

 مسئول روابط عمومی سپاه در ادامه گفت: سپاه همواره با حساسیت نسبت به افزایش حقوق کارکنان خود تصمیم‌گیری می‌کند.

او درباره پرداخت‌های سپاه به ذکر خاطره‌ای از زمان انتصاب سردار جعفری به فرماندهی کل سپاه پرداخت: «چندین سال قبل که سردار جعفری فرمانده کل سپاه شدند، بحث تجدیدنظر در پرداخت‌ها و حقوق‌ها مطرح بود که ایشان در جمع دو هزار و ۵٠٠ نفری از فرماندهان سپاه گفتند از زیبا‌ترین جلوه‌های سپاه این بوده که فرماندهان و افسران و کارکنان حقوقی نزدیک به هم می‌گرفتند و به هیچ وجه قانع نمی‌شویم که حقوق رده‌های بالا نسبت به رده‌های پایین‌تر افزایش یابد.

سردار شریف همچنین دریافت‌های کارکنان سپاه را نسبت به سایر نیروهای مسلح ازجمله «ناجا»، «ارتش» و «وزارت دفاع» کمتر اعلام کرد. به گفته او «این امر با اراده خود فرماندهان سپاه است.» البته به صورت طبیعی سنوات و جایگاه افراد در درصد افزایش حقوق، نقش دارد که این درصد‌ها هم کم است.

مسئول روابط عمومی سپاه همچنین درباره فیش‌های حقوقی اخیر برخی مدیران که در رسانه‌ها منتشر و به آن پرداخته شده، گفت: در شرایطی که مردم با مشکلات اقتصادی روبه رو هستند، از این فضاسازی‌ها درباره فیش‌های حقوقی این طور حس می‌شود که این موضوع به دعواهای سیاسی کشیده است.

او ادامه داد: فارغ از اینکه در این دولت بوده یا دولت دیگر، می‌توان گفت این موضوع برای لطمه زدن به اعتبار نظام بوده است.‌‌ همان طورکه مقام معظم رهبری گفتند، موضوع فیش‌های حقوقی تهاجم به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

مسئول روابط عمومی سپاه با بیان اینکه «به نظر می‌رسد در این موضوع طرفین بیش از اندازه به آن می‌پردازند»، گفت: البته با کسانی که تخلف کرده‌اند باید برخورد و پول‌ها به بیت المال بازگردانده شود اما با این قضیه فیش‌ها می‌خواهند اعتماد مردم به نظام را از بین ببرند. مطمئن باشید ما به عنوان پاسداران، صددرصد همراه کسانی هستیم که با پرداخت‌های نجومی مبارزه می‌کنند تا شاهد چنین اعداد و ارقامی نباشیم.

کد خبر : ۳۸۴۴۹۷