خبرگزاری کار ایران

رییس جمهور به جمع کارگران رفت؛

گردهمایی «کارگران و آینده اقتصاد ایران» با حضور روحانی

گردهمایی «کارگران و آینده اقتصاد ایران» با حضور رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، گردهمایی «کارگران و آینده اقتصاد ایران» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور، علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر و نماینده پنج دوره مجلس شورای اسلامی، حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهور، محمدرضا نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور و همچنین جمعی از کارگران کارخانه‌های کشور از صبح امروز در ورزشگاه شهید معتمدی در حال برگزاری است.

- بیش از ورود رئیس جمهور کارگران شعری را قرائت می‌کردند که به این شرح است: «روحانی و برجام به تدبیر و به امید شد یک ورق از برگه تاریخ، ما کارگران نقطه امید و تلاشیم چون کوه دماوند استاده‌ایم»

- رئیس‌جمهور حین ورود به ورزشگاه شهید معتمدی مورد تشویق کارگران قرار گرفت و کارگران حاضر در سالن در عین حال بار‌ها با سر دادن شعار حقوق و مزایا خواستار توجه بیشتر دولت به خود شدند.

- کارگرانی از شرکت‌های پارس خودرو، ایران‌خودرو، پگاه و برخی شرکت‌های دیگر در این مراسم نیز حضور دارند.

- بیش از آغاز مراسم حضور تعداد بسیار زیاد کارگران در مقابل درب‌های ورودی موجب اختلال در ورود حضار به سالن شد.

- در ابتدای مراسم دو نفر ازنمایندگان جامعه کارگری با بیان نکاتی درباره مشکلات کارگران پرداختند.

- تعداد بسیار زیاد حاضران در سالن منجر به اضافه کردن صندلی‌هایی در جای جای سالن محل برگزاری این مراسم شد و در ادامه تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان در این مراسم در گوشه‌های مختلف سالن و بر روی فرش‌هایی که برای نشستن آن‌ها تعبیه شده بود، حضور یافتند.

- در ابتدای مراسم مجری این برنامه پیش از معرفی نمایندگان جامعه کارگری برای سخنرانی ضمن خیر مقدم به رئیس جمهور و وزیر کار با زبانی خودمانی خطاب به روحانی گفت: به عنوان یک زن کارگر بیمه شده تامین اجتماعی می‌خواهم به دور از تعارف‌های مرسوم با شما از کارگران، کارمندان، بازنشستگان و جامعه کارگری صحبت کنم و بگویم زمانی که برجام به انجام رسید همه مردم شاد شدند.

- او در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار کرد: آقای رئیس جمهور مردم شا را دوست دارند و به شما اعتماد دارند، اگرچه شما شادی مردم را به دلیل اینکه تریبون و رسانه‌ای نداشتند، ندیدید اما مردم همیشه کنار شما بودند. آن‌ها سفره‌هایی که بوی نفت بدهد نمی‌خواهند، بلکه سفره‌هایی رنگین با عقلانیت و تدبیر می‌خواهند.

این خبر در حال تکمیل است ...

کد خبر : ۳۴۸۶۱۲