خبرگزاری کار ایران

در فرمانداری قم؛

پدر و پسر٬ کاندیدای خبرگان رهبری شدند

یک پدر و پسر همراه با هم کاندیدای مجلس خبرگان رهبری شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در فرمانداری قم، ظهر امروز یک پدر و پسر که هر دو آن‌ها نیز روحانی بودند، با حضور در فرمانداری قم، برای کاندیداتوری در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان اصفهان ثبت نام کردند. 

حجت الاسلام «مهدی سلیمانی اردهالی» پدر و متولد ۱۳۴۰ و حجت‌الاسلام «محمدحسین اردهالی» پسر و متولد ۱۳۶۶، هر دو همراه با هم فرم‌های ثبت نام کاندیداتوری در مجلس خبرگان رهبری را تکمیل می‌کردند. 

حجت‌الاسلام «مهدی سلیمانی اردهالی» در حال حاضر امام جمعه مشهد اردهال از توابع کاشان، استاد حوزه علمیه قم و دبیر تشکل اساتید ولایی حوزه علمیه و همچنین حجت‌الاسلام «محمدحسین سلیمانی اردهالی» نیز دانش آموخته دکترای حقوق خصوصی از دانشگاه کاشان و در حال حاضر استاد دانشگاه کاشان و حوزه علمیه قم است. 

 «مهدی سلیمانی اردهالی»، در جمع خبرنگاران گفت: پسرم از استعداد بالایی برخوردار بوده و علاوه بر آنکه در آزمون اجتهاد خبرگان قبول شده است، در حال حاضر استاد سه دانشگاه در کاشان و استاد حوزه علمیه قم است و فکر می‌کنم مجموعه اطلاعات علمی و سیاسی ایشان می‌تواند پشتوانه خوبی برای مجلس خبرگان رهبری باشد؛ به همین جهت از ایشان خواستم کاندیدای خبرگان شود. 

 «محمدحسین سلیمانی اردهالی» نیز به خبرنگاران گفت: برای من افتخاری است که کاندیدای مجلس خبرگان باشم و تجربه جدیدی است که می‌تواند برای من مفید باشد؛ در خصوص پدرم نیز باید بگویم که خطبه‌های نماز جمعه ایشان در منطقه اردهال و کاشان زبانزد بوده و در خصوص شخص بنده نیز، هم حق پدری و هم حق استادی داشتند، چرا که راه را به من نشان دادند.

کد خبر : ۳۳۲۴۳۲