خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های اولین روز ثبت‌نام در فرمانداری؛

از داوطلب سحرخیز انتخابات خبرگان رهبری تا نقص مدارک مراجعه‌کنندگان

در حالی که فرمانداری تهران از صبح امروز برای ثبت‌نام در انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری تنها دو مراجعه‌کننده داشت، همین دو نفر نیز به دلیل نقص مدارک موفق به اتمام مراحل ثبت‌نام خود نشدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ثبت‌نام انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حالی از ساعت ۸ صبح امروز در ستادهای ثبت‌نام کاندیدا‌ها در سراسر کشور آغاز شد که محمد ابوالقاسمی با حضور در فرمانداری تهران جهت ثبت‌نام در نخستین ساعات صبح امروز هم خبرنگاران و هم کارمندان فرمانداری و مسئولان ثبت‌نام کاندیدا‌ها را غافلگیر کرد.

با این همه نکته جالب‌تر این بود که در ‌‌نهایت این کاندیدای سحرخیز به دلیل نقص مدارک موفق به ثبت‌نام نشد.

در ادامه سید حسین هاشمی استاندار تهران به همراه سید شهاب‌الدین چاووشی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری و عیسی فرهادی فرماندار تهران برای بازدید از نحوه انجام ثبت‌نام کاندیداهای مجلس خبرگان در فرمانداری تهران حضور یافتند.

در این میان شاید بتوان گفت مهم‌ترین اتفاق حاشیه‌ای امروز در فرمانداری تهران زمانی رقم خورد که غلامرضا نحوی به عنوان دومین و آخرین کاندیدای روز نخست برای ثبت‌نام در محل فرمانداری تهران حاضر شد.

غلامرضا نحوی روحانی ۴۸ ساله ترک زبانی که خود را رئیس شعبه و قاضی دادگستری استان تهران معرفی کرد تاکید داشت که هیچ گرایش سیاسی خاصی را دنبال نمی‌کند و با این حال گفت تنها دلیل حضورش در عرصه این بود که احساس کرده عده‌ای قصد دارند جایگاه رهبری را تضعیف کنند.

نحوی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در این خصوص که چرا انتخابات مجلس خبرگان را برای ورود به عرصه سیاست انتخاب کرده، گفت: دلیل اینکه از میان انتخابات‌های مختلف تصمیم به حضور در انتخابات خبرگان گرفتم این بود که برای شرکت در این انتخابات نیاز به استعفای شغلی نبود.

با این حال نحوی که به گفته خودش با زبان روزه برای ثبت‌نام در فرمانداری تهران حضور یافته بود نیز همچون کاندیدای سحرخیز روز نخست به دلیل نقص مدارک موفق به اتمام مراحل ثبت‌نام خود نشد و با دست خالی فرمانداری تهران را ترک کرد.

کد خبر : ۳۳۰۶۲۱