خبرگزاری کار ایران

صالحی در جمع خبرنگاران:

توفیق صحبت درگوشی با زاکانی را ندارم

رییس‌سازمان‌انرژی‌اتمی گفت: آقای‌زاکانی را می‌شناسم اما با توجه به اینکه توفیق آشنایی از نزدیک و صحبت درگوشی خاصی با ایشان را ندارم احتمالا این دیدار را در خواب دیده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ علی اکبر صالحی که در نشست مرکز الگوی اسلامی-ایرانی شرکت کرده بود٬ در جمع خبرنگاران و در واکنش به ادعای یکی از نمایندگان مجلس گفت: من درباره صحبت های این نماینده مجلس که هیچ شناخت و دوستی از نزدیک با ایشان ندارم نمی‌توانم صحبت کنم.

وی افزود: ایشان باید با مسئولیت‌پذیری بیشتری صحبت کند. البته من آقای زاکانی را می شناسم اما با توجه به اینکه توفیق آشنایی از نزدیک و صحبت درگوشی خاصی با ایشان را ندارم احتمالا آقای زاکانی این دیدار را در خواب دیده‌اند.

وی ادامه داد: اهل تکذیب کردن بی‌دلیل نیستم. شاید فردا بگویند صالحی دینش را عوض کرده و بعد هم ما را مجبور کنند تکذیب کنیم.

وی افزود: جالب اینجاست که همان روزی که بنا بر ادعای آقای زاکانی من به ایشان گفته‌ام دعا می‌کنم که برجام به هم بخورد پسر آقای ظریف در مجلس عروس فرزند آقای جان کری بوده و همزمان آقای عراقچی هم حرف‌های دیگری زده است که این صحبت ها باورنکردنی است .

دکتر صالحی ضمن انتقاد از نحوه اظهارنظر غیر مسئولانه نماینده اصولگرای مجلس یادآور شد: آیا این رفتار آقای زاکانی در جهت ایجاد وحدت مدنظر رهبری بوده است؟ مگر رهبری نفرموده‌اند مراقب باشید این توافق هسته‌ای ایجاد دودستگی در کشور نکند؟ آیا بیانات ایشان جز در جهت خدشه‌دار کردن و لجن‌مالی کردن کل مذاکرات هسته‌ای است؟

صالحی تصریح کرد: مسئله اینجاست که به راستی چرا باید این حرف‌های نامربوط مطرح شود و بعد هم از ما انتظار تکذیب کردن را داشته باشند؟

وی در توضیح جلسه امروز شورای‌عالی امنیت ملی گفت: نمی‌توانم از آنچه داخل شورای امنیت ملی گذشته چیزی بگویم متاسفانه هفته پیش هم شنیدیم مسایلی از داخل شورا رسانه‌ای شد که این درست نیست.

رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان در پایان تصریح کرد: جلسات شورای عالی امنیت ملی کاملا محرمانه است و تا زمانی که رییس این شورا تشخیص ندهند که نتایج جلسات در اختیار عموم قرار بگیرد٬ محرمانه خواهد ماند.

کد خبر : ۲۹۵۲۴۱