خبرگزاری کار ایران

مرعشی در گفت‌وگو با ایلنا:

برخی دلواپس پیروزی اصلاح‌طلبان هستند/ نگران اقدام خلاف عرف در بررسی صلاحیت‌ها نیستیم

عضو شورای مرکزی کارگزاران خطاب به نمایندگان تندرو مجلس تاکید کرد: کاش شما هم دراین سال‌ها به مردم خدمتی کرده بودید که امروز لازم نبود برای فرار از دلواپسی خود به شورای نگهبان متوسل شوید.

حسین مرعشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به ادعای اخبر یک نماینده کنونی مجلس مبنی بر اینکه احزاب و چهره‌های اصلاح‌طلب خط قرمز شورای نگهبان هستند، عنوان کرد: از الان باید به آنها گفت که دیگر به فکر انتخابات مجلس دهم نباشند و بروند فکری به حال آینده خود کنند.

وی با بیان اینکه برخی دلواپس پیروزی اصلاح‌طلبان هستند، افزود: ما بیشتر علاقه‌مند بودیم که رقبای ما انقدر به کشور و مردم خدمت می‌کردند که نیاز نباشد با توسل به حذف رقبایشان در قدرت بمانند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه قطعا شورای نگهبان کار خود را بدون توجه به این مسائل انجام می‌دهد، گفت: نگران انجام هیچ اقدام خلاف عرفی در رابطه با بررسی صلاحیت‌ها نیستیم.

وی ادامه داد: انتظار ما این است که شورای نگهبان ضمن رعایت قانون به وظایف خود به خوبی عمل کند.

مرعشی خطاب به نمایندگان تندرو مجلس یادآور شد:  به این دوستان می‌گویم که ای‌کاش شما هم دراین سال‌ها به مردم خدمتی کرده بودید که امروز لازم نبود برای فرار از دلواپسی خود به شورای نگهبان متوسل شوید.

کد خبر : ۲۹۲۸۶۲