خبرگزاری کار ایران

تخت روانچی در جمع خبرنگاران:

عمده موضوعات در نشست‌های کارشناسی به پایان رسیده است

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۸۵۸

معاون وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد که عمده موضوعات در نشست های کارشناسی به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به وین، مجید تخت روانچی در جمع خبرنگاران گفت: «اکثر موضوعات در سطح کارشناسی به پایان رسیده و احتمالا یک یا دو موضوع نیازمند تصمیم‌گیری در سطح وزرا است. اکنون هیچ چیز مشخص نیست که بگوییم حتما برخی مسائل در سطح وزرا مطرح می‌شود اما برداشت ما این است که احتمالا یک تا دو موضوع بماند که وزرا بخواهند درباره آن تصمیم بگیرند.»

وی با بیان اینکه «تصمیم‌گیری درباره این موضوعات باید در سطوح بالاتر انجام شود و قاعدتا وزرا باید درباره آن تصمیم‌گیری کنند.»، اظهار داشت: «اکنون روزهای آخر مذاکرات است. اما این‌که روند گفت‌وگوها دقیقا چه روزی به پایان می‌رسد، مشخص نیست.»

عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای همچنین تصریح کرد که در مقطع کنونی، مذاکرات وارد مرحله فشرده‌ای شده است.

تخت روانچی در خصوص زمان برگزاری نشست با وزرای امور خارجه 1+5 تصریح کرد: زمان نشست وزرای ۱+۵ هنوز مشخص نیست اما نشست‌هایی که امروز برگزار می‌شود، دوجانبه خواهد بود ولی «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز به وین می‌آید.

به گفته وی، اکثر وزرای خارجه ۱+۵ امروز وین را ترک می‌کنند و زمان بازگشت‌ آنها به این شهر مشخص نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز