خبرگزاری کار ایران

نادران به ایلنا خبر داد:

تفاهم نهادهای حقوقی اصولگرایان برای انتخابات مجلس/ احمدی‌نژاد در ائتلاف اصولگرایان نیست

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: نهادهای حقوقی اصولگرایان که جریان‌های اصولگرایان را نمایندگی می‌کند٬ تفاهم کرده‌اند و به نتایج مثبتی در راستای وحدت رسیده‌اند.

الیاس نادران در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ در مورد تحقق یافتن یا نیافتن وحدت اصولگرایان در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نهادهای حقوقی اصولگرایان که احزاب و جریان‌های اصولگرایان را نمایندگی می‌کند٬ تفاهم کرده‌اند و به نتایج مثبتی در راستای وحدت رسیده‌اند.

نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: تفاهم میان اصولگرایان انجام شده و نتایج این تفاهم به زودی بیرون خواهد آمد و در میان اصولگرایان افراد موضوعیت ندارند و در این میان جریان‌ها هستند که دارای اهمیت هستند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد حضور جریان احمدی نژادی‌ها در فرآیند وحدت میان اصولگرایان افزود: در بحث وحدت و ائتلاف میان اصولگرایان٬ احمدی‌نژاد اصلا مطرح نیست.

وی همچنین درپاسخ به این سوال که اگر جبهه پایداری و تشکیلات نزدیک به آیت مصباح یزدی در آینده و درروند انتخاباتی خود به جریان احمدی‌نژاد نزدیک شود اصولگرایان چه رویکردی را در پیش خواهند گرفت٬ افزود: توافق‌ها در این زمینه انجام شده و با بیرون آمدن توافق این سوال‌ها مرتفع خواهد شد.

کد خبر : ۲۷۳۹۴۴