خبرگزاری کار ایران

طلا در گفت‌وگو با ایلنا:

رمز موفقیت کشور گره خوردن مردم با مسئولان است

نماینده مردم تهران گفت: جمهوری اسلامی همواره مشکلات پیش‌رو را ابتدا با توکل بر اراده الهی و سپس با تکیه بر پشتیبانی ملت پشت سر گذاشته است

حسین طلا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در مورد نامگذاری سال 94 به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی افزود: فرمایش های رهبر معظم انقلاب در آغاز سال جدید، نشان از دشمن‌شناسی بالای ایشان دارد و بیانات اخیر ایشان هم عبرت‌آموزی بود و هم نقشه راه برای مقابله با آنچه که دشمن برای ما برنامه‌ریزی کرده است بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین ادامه داد: تمام اهدافی که دشمن در طول 36 سال برای معاندت با جمهوری اسلامی اعم از تحریم، اختشاش و ترور و جنگ دنبال کرده بود، با حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی خنثی شد. اما آنچه که من هنوز به آن امید دارم، یکی بودن مردم و مسئولان است اما آنچه که دشمن به دنبال آن است، این مسئله است که مردم را به این باور برساند که راه رسیدن به تعالی فقط گره خوردن با کدخداهای مستکبر جهان است. آنچه مقام معظم رهبری بیان فرمودند رمز موفقیت ما در سی و اندی سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی یعنی گره خوردن مردم با مسئولان بود.

طلا ادامه داد: جمهوری اسلامی همواره مشکلات پیش‌رو را ابتدا با توکل بر اراده الهی و سپس با تکیه بر پشتیبانی ملت پشت سر گذاشته است و امیدواریم همدلی میان مردم و ملت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در سال جدید بوده است بیش از پیش تحقق یابد.

کد خبر : ۲۶۲۳۴۴