خبرگزاری کار ایران

داوود احمدی نژاد در حاشیه بزرگداشت عسگر اولادی؛

ساختمان لادن را از برادرم گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۱۳

محمود احمدی نژاد را از ساختمان لادن رها کردند / گفتند ساختمان لادن را برای مأموریت قبلی نیاز داریم.

داوود احمدی‌نژاد گفت که برادرش محمود احمدی‌نژاد هم‌اکنون در ساختمان لادن نیست.

به گزارش ایلنا، داوود احمدی‌نژاد صبح امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی در مسجد ارک، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که " چرا برادرتان - محمود احمدی‌نژاد - در هیچکدام از مراسم مربوط به مرحوم عسگراولادی شرکت نکرد و آیا این بدان معناست که گله‌ای دارد؟ " پاسخ داد: من خبر ندارم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که " آیا از جلسات محمود احمدی‌نژاد در ساختمان لادن خبر دارید؟ "، اظهار کرد: ایشان الان در لادن هم نیستند، به سلامتی؛ راحت باشید. گویا از لادن رهایشان کردند.

خبرنگاران از داوود احمدی‌نژاد پرسیدند که " این صحبت شما به چه معناست؟ یعنی ایشان را بیرون کردند؟ " که وی پاسخ داد: گفتند ساختمان لادن را برای مأموریت قبلی نیاز داریم.

وی همچنین درباره مذاکرات ایران در ژنو اظهار کرد: همان چیزهایی را که آقا فرمودند باید مدنظر قرار داد. آمریکا کسی نیست که بشود به آن اعتماد کرد.

احمدی‌نژاد با اشاره به شخصیت مرحوم عسگراولادی، وی را فردی مؤمن، متدین و در مسیر انقلاب خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز