خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت در جمع دانشجویان دانشکده پزشکی قم؛

عدم امکانات نباید توجیهی برای تلاش نکردن دانشجویان باشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۹۵

محدودیت‌ها در شهرهای بزرگ هم وجود دارند؛ بطور مثال سالن تشریح دانشگاه علوم پزشکی تهران، قدمتی ۷۰ ساله دارد، بنابراین عدم امکانات نباید توجیهی برای تلاش نکردن دانشجویان باشد.

وزیر بهداشت تاکید کرد که عدم امکانات نباید توجیهی برای تلاش نکردن دانشجویان باشد.

به گزارش ایلنا؛ سید حسن هاشمی در جمع دانشجویان دانشکده پزشکی قم گفت: بسیاری از شخصیت‌های برجسته علمی و پزشکی در شرایط بسیار سختی تحصیل کرده‌اند، بنابراین نباید محدودیت‌های کوچک مانع موفقیت‌های بزرگ شود.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه متاسفانه بیشترین محرومیت در بخش آموزشی متوجه گروه پزشکی است، گفت: این موضوع را در جلسه هیات دولت مطرح کردم و امیدواریم بتوانیم بخشی از اعتبارات را به این سمت هدایت کنیم تا برخی از محدودیت‌ها در دانشگاه علوم پزشکی جهان اسلام برطرف شود.

براساس این گزارش، وزیر بهداشت پای صحبت‌های برخی از دانشجویان پزشکی مبنی بر شرایط تحصیلی در دانشکده قم نشست و در جریان برخی نارسایی‌های موجود قرار گرفت و برای حل آن‌ها از طرف مسئولین مربوطه قول مساعد داد و به دانشجویان نیز توصیه‌هایی را مطرح کرد.

وی با اشاره به حضور خیرین در این حوزه و آغاز برخی پروژه‌ها نظیر بیمارستان هزار تختخوابی که توسط بخش خصوصی زمین آن مشخص شده است، گفت: امیدواریم با هدایت اعتبارات به این سمت بتوانیم این پروژه را به اتمام برسانیم تا شما بتوانید دوره‌های تخصصی و فوق تخصصی خودتان را در همین بیمارستان سپری کنید.

وزیر بهداشت اذعان کرد: از فرصت‌هایی که در اختیار دارید به نحو مطلوبی استفاده کنید و چون زمانی که از دست برود دیگر برنمی گردد که بتوانید جبران کنید.

وی با اشاره به اینکه درست است که امکانات و تکنولوژی جدید قابل مقایسه با قدیم نیست اما محدودیت‌ها در شهرهای بزرگ هم وجود دارند بطور مثال سالن تشریح دانشگاه علوم پزشکی تهران، قدمتی ۷۰ ساله دارد بنابراین عدم امکانات نباید توجیهی برای تلاش نکردن دانشجویان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز