خبرگزاری کار ایران

حسین مرعشی:

حضور وزرای «احمدی‎نژاد» در ستاد انتخاباتی «رئیسی» نشانه چیست؟

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۱۰۰

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران تاکید کرد: حضور وزرای احمدی‎نژاد در ستاد انتخاباتی آقای رئیسی یک نشانه است که برای مردم از جذابیت برخوردار نیست.

اعضای ستاد یک کاندیدای ریاست جمهوری تا حدود زیادی دولت احتمالی آینده او را به مردم معرفی می‌کند به همین دلیل است که نامزدها در انتخاب ستاد خود دقت فراوانی به خرج می‌دهند.

سید ابراهیم رئیسی از کاندیداهای ریاست جمهوری است  که سوابق کاری تنها محدود می‎شود به پست‌هایی در قوه قضائیه و تولیت آستان قدس رضوی، برای برنامه ریزی و تشکیل دولت احتمالی آینده خود کسانی را در ستاد انتخاباتی‌اش جمع کرده که یا از وزرا سابق دولت نهم و دهم هستند یا اینکه از نمایندگان مجلس و خارج از آن روزگاری جزء حامیان پروپاقرص محمود احمدی نژاد به حساب می‌آمدند.

ازاین بین می‌توان به علی نیکزاد (رئیس ستاد) وزیر راه و شهرسازی که همراه اسفندیار رحیم مشائی درسال 92 برای ثبت نام کاندیداتوری ریاست جمهوری بود، مسعود میرکاظمی (رئیس کمیته و برنامه ستاد) وزیر بازرگانی و نفت و انرژی در دولت نهم ودهم، سید صولت مرتضوی (رئیس ستادهای استانی) استاندار خراسان جنوبی و معاون سیاسی وزارت کشور در دولت نهم و دهم، فرهاد رهبر (عضو ستاد انتخاباتی) رئیس دانشگاه تهران و ریاست سازمان برنامه و بودجه در دولت نهم و دهم و حسن عباسی (عضو ستاد انتخاباتی) منتقد تند جریان مقابل احمدی‎نژاد اشاره کرد.

حتی حامیان برجسته ابراهیم رئیسی از افرادی تشکیل شده‌اند که روزگاری در ید محمود احمدی‌نژاد یا مشغول به فعالیت بودند یا اینکه در حمایت از او هیچ کم نگذاشتند. در این خصوص می‎توان اعلام حمایت سعید جلیلی، رئیس شورای عالی امنیت ملی در دولت احمدی‎نژاد و جبهه پایداری را مورد اشاره قرار داد.

شاید به همین دلیل باشد ابراهیم رئیسی که با تاکید بر فراجناحی بودن پا به میدان انتخابات گذاشت و در اولین مناظره تلاش کرد تا از خود یک چهره منصف را برای مردم به نمایش گذارد، امروز در حال فاصله گرفتن از این ویژگی است و به سمت طعنه و نیش و کنایه حرکت می‎کند.

علی نیکزاد، رئیس ستاد انتخاباتی او نیز با حمله به دولت روحانی و حمایت از دوران احمدی نژاد ثابت کرد که دولت رییسی نیز ادامه دهنده راه دولت نهم و دهم خواهد بود.

بدون تردید بزرگترین خطری که می‎تواند کشور را تهدید کند بازگشت به تفکردولتی است که مردم را با انواع مشکلات روبرو کرد و با گذشت چهار سال هنوز عواقب آن از بین نرفته است.

در این رابطه حسین مرعشی از فعالان سیاسی اصلاح طلب و عضو حزب کارگزاران سازندگی در گفت‎وگو با رویداد۲۴  گفت: کسانی که در اطراف آقای رئیسی تلاش می‎کنند تا او را شبیه احمدی نژاد به مردم معرفی کنند به طور حتم دوست او به حساب نمی آیند زیرا نتیجه چنین تلاش‎هایی از امروز کاملا مشخص است و می‎توان نتیجه آن را دید.

وی در رابطه با حضور وزرای احمدی نژاد در ستاد رئیسی بیان کرد: حضور وزرای احمدی‌نژاد در ستاد انتخاباتی آقای رئیسی یک نشانه است که برای مردم از جذابیت برخوردار نیست.

مرعشی در ادامه یادآور شد: در صورتی که کشور به گذشته باز گردد تمام تلاش‎هایی که برای جبران سوء مدیریت دولت قبل صورت گرفته از بین خواهد رفت، امیدوار چنین اتفاقی نیافتد و بعید هم به نظر می‎رسد که مردم به دنبال برگشت مشکلاتی که پشت سر گذاشته‎اند، باشند.

این فعال اصلاح‎طلب تاکید کرد: همانطور که در مصاحبه‎های قبلی هم مطرح کردم رای آقای رئیسی نمی‎تواند برای آقای روحانی خطرناک باشد و به نظر نمی‎آید با استقبال مردم مواجه شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز