خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل ارشاد استان زنجان در حاشیه نمایشگاه کتاب:

فروش 191 میلیون تومان بن در نمایشگاه کتاب زنجان

معاون فرهنگی، قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان زنجان، از فروش 191 میلیون تومان بن در نمایشگاه کتاب زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ابراهیم قاسمی، در حاشیه نمایشگاه کتاب زنجان گفت: نمایشگاه کتاب زنجان که از دوم شهریور ماه افتتاح شده بود تا به امروز دارای استقبال بی‌نظیر بوده است که این استقبال موجب تمدید این نمایشگاه تا دهم شهریور شده است.

معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با ارائه آماری از تعداد بازدیدکنندگان طی روزهای گذشته از این نمایشگاه، افزود:  پرترافیک‌ترین روز برگزاری نمایشگاه دیروز بوده که بر همین اساس در عرض یک ساعت 3 هزار نفر از نمایشگاه بازدید کرده‌اند که آمار بسیار خوبی است.

قاسمی با اشاره به میزان فروش بن در این نمایشگاه، گفت: تاکنون 191 میلیون تومان بن در نمایشگاه به فروش رفته است.

معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بن‌های نمایشگاه کتاب با تخفیف 20 درصد و با عاملیت بانک شهر ارائه می‌شود، اضافه کرد: بن‌های نمایشگاه در چهار مبلغ 20 هزار تومانی، 30 هزار تومانی، 50 هزار تومانی و 100 هزار تومانی عرضه می‌شود.

قاسمی با اشاره به اجرای برنامه‎‌های  جنبی دیگر در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب زنجان، یادآورشد: این برنامه‌ها  به صورت روزانه با  برنامه‌های  نظیر شب شعر، نشست با شعرا و نویسندگان، جشن امضای کتاب و همچنین روز فرهنگی شهرستان در نمایشگاه کتاب اجرایی می‌شود.

کد خبر : ۴۰۵۹۹۷