خبرگزاری کار ایران

اعلام طرحهای رنگی ایرانسل در جشنواره پاییز ۹۲

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۵۲

در صورت فعال سازی هریک از این طرح ها ی تشویقی پاییز ۹۲ ایرانسل تا پایان اعتبار طرح مربوط، امکان خرید طرح دیگری وجود ندارد و مشترکین می توانند جهت اطلاع از جزئیات بیشتر طرحهای عنوان شده به وب سایت رسمی ایرانسلwww. irancell. ir مراجعه کنند.

۲۵ درصد تخفیف مکالمه با ۵ مشترک فهرست طلایی ایرانسل، ۲۱ درصد تخفیف مکالمه با خطوط ثابت در تمام ساعات شبانه روز و ۱۴درصد تخفیف مکالمه های ایرانسلی از ساعت ۹ شب تا ۸ صبح از مزایای ویژه طرح نقره ای پایا ایرانسل در جشنواره پاییز ۹۲ بشمار می رود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا؛ کلیه مشترکین جدید و فعلی ایرانسل می‌توانند در طول جشنواره پاییز ۹۲ ایرانسل که از ۱ مهر آغاز و تا ۳۰ آذر ادامه دارد از طریق کد دستوری #۳*۶*۳*۵۵۵* در این طرح ویژه ایرانسل ثبت نام و تنها با پرداخت ۲۰۰ تومان از مزایای آن بهره‌مند شوند.

در این طرح هزینه تماس با خطوط ایرانسل از ساعت ۲۱ تا ۸ صبح با ۱۴ درصد تخفیف معادل دقیقه‌ای ۵۳۵ ریال محاسبه می‌شود، در حالی که در طرح عادی این هزینه برای مشترکین دقیقه ای۶۲۰ ریال است.

همچنین مشترکینی که از این طرح استفاده کنند، می‌توانند با پرداخت دقیقه‌ای ۶۶۹ ریال درتمامی ساعات شبانه روز با خطوط ثابت تماس برقرار کنند در حالی که هزینه این تماس‌ها در طرح عادی ایرانسل دقیقه‌ای ۸۵۲ ریال است.

مشترکین سیم‌کارت‌های ایرانسل که از این طرح استفاده می‌کنند توجه داشته باشند که هزینه تماس‌های ایرانسلی در خارج از بازه زمانی مذکور دقیقه‌ای ۶۹۹ ریال و هزینه تماس یا سایر اپراتورهای تلفن همراه در خارج از بازه زمانی ذکر شده معاول دقیقه‌ای ۹۲۹ ریال است.
به یاد داشته باشید که مشترکین ایرانسل برای برقراری تماس با سایر ایرانسلی‌ها در هر جای ایران، هیچ‌گونه هزینه جابجایی پرداخت نمی‌کنند و در هرجا که باشند تحت پوشش تعرفه یکسان خواهند بود، مهلت استفاده از مزایای طرح نقره‌ای پایا ایرانسل یک ماهه بوده و هزینه اضافه کردن هر مشترک به لیست طلایی ۴۰۰ تومان می باشد.

طرح آبی تک ستاره و قرمز ایرانسل

طرح آبی تک ستاره ایرنسل این امکان را در اختیار مشترکین ایرانسل قرار می‌دهد تا با پرداخت تنها ۲۰۰ تومان از مزایا و تخفیف‌های ویژه این طرح به صورت روزانه بهره‌مند شوند.

متقاضیان استفاده از این طرح برای فعال سازی آن کافی است کد دستوری #۲*۶*۳*۵۵۵* را از سیم کارت خود شماره گیری کنند و پس از دریافت پیامک تایید می توانند به مدت ۱ روز از مزایای طرح آبی تک ستاره ایرانسل استفاده کنند.

مشترکین اعتباری ایرانسل نیز می توانند با استفاده از طرح قرمز تک ستاره در جشنواره پاییز ۹۲ ایرانسل با پرداخت ۵۰۰ تومان این طرح را فعال کرده و از ساعت ۱ تا ۷ بامداد، هر روز تا سقف ۱۲۰ دقیقه، مکالمه رایگان ایرانسلی داشته باشند. علاوه برآن در خارج از بازه زمانی اعلام شده نیز طبق تعرفه ساعات اوج مصرف طرح قرمز در تعرفه های رنگی ایرانسل، از تخفیف در مکالمه های خود برخوردار شوند.

این دسته از مشترکین برای استفاده از طرح قرمز تک ستاره نیز کافی است در طول جشنواره پاییز ۹۲ کد دستوری #۱*۶*۳*۵۵۵* را از سیم کارت خود شماره گیری کنند و پس از دریافت پیامک تایید از مزایای این طرح به مدت یک روز استفاده کنند.

کلیه مشترکین سیم کارتهای اعتباری ایرانسل می توانند برای اطلاع از تعرفه طرح های فعال در حساب خود کد دستوری #۱*۸*۷*۱۴۰* را از خط خود شماره گیری کنند.

لازم با ذکر است؛ در صورت فعال سازی هریک از این طرح ها ی تشویقی پاییز ۹۲ ایرانسل تا پایان اعتبار طرح مربوط، امکان خرید طرح دیگری وجود ندارد و مشترکین می توانند جهت اطلاع از جزئیات بیشتر طرحهای عنوان شده به وب سایت رسمی ایرانسلwww. irancell. ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز