خبرگزاری کار ایران

شب گذشته ادامه پیدا کرد؛

اعتراض دانشجویان دختر اهوازی: سیستم سرمایشی حق مسلم ماست+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۰۱۳

جمعی از دانشجویان دختر خوابگاه حضرت معصومه«س»، دانشگاه شهید چمران اهواز، نسبت به وضعیت موجود خوابگاه خود دست به اعتراض زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، گرمای فوق حاد چند روز اخیر استان خوزستان از یک طرف و نقص فنی سیستم های خنک کننده خوابگاه دخترانه ی حضرت معصومه«س»، از طرف دیگر، موجب اعتراض گسترده و دنباله دار دانشجویان این دانشگاه به مسئولین دانشگاه شهید چمران اهواز شد.

در حالیکه مسئولین دانشگاه قول مساعد جهت برطرف نمودن این مشکلات داده اند، دانشجویان در شعارهای خود مسئولین دانشگاه را به فریب متهم نموده اند.

شب گذشته همزمان با دومین شب از لیالی قدر، تعدادی از این دانشجویان با دست زدن به تجمع و سر دادن شعارهای اعتراضی، خواهان رفع مشکلات موجود و برخورد با مسئولین خاطی شدند.

غلامحسین خواجه، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز از جایگزینی یک خوابگاه در شهر اهواز برای آن دسته از دانشجویانی که با مشکل جدی تری مواجه هستند، خبر داد و گفت: این افزایش بی سابقه گرما، قابل پیشبینی نبود و گمان نمی کردیم که سیستم های سرمایشی موجود، پاسخگوی این شرایط حاد نباشند.

در همین رابطه، استاندار خوزستان در خصوص اعتراض دانشجویان دختر این خوابگاه، گفت: اگر دانشجویان همکاری لازم را انجام دهند، تمام امکانات استان را برای حل مشکلات آن‌ها بسیج خواهم کرد.

وی از مشارکت شرکت نفت برای اختصاص خوابگاه جدید در مرکز شهر اهواز به این دانشجویان نیز خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز