خبرگزاری کار ایران

مصدومیت ۱۵ کارگر «نی بر» هفت تپه بر اثر تصادف اتومبیل

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۲۲

«از شهرستان شوش خبر می‌رسد که از هفت مصدوم منتقل شده به بیمارستان نظام مافی شوش، حال دو تن وخیم است. هشت مصدوم دیگر این حادثه نیز پس از مداوا از درمانگاه شرکت هفت تپه مرخص شدند.»

برخورد دو دستگاه خودرو در شهرستان شوش در شمال خوزستان به مصدوم شدن ۱۵ کارگر منجر شد.

بر اساس گزارش دریافتی ایلنا، این حادثه حوالی ساعت ۱۳ ظهر روز جمعه(دیروز) بین یک دستگاه تریلر حمل نیشکر و یک دستگاه وانت نیسان حامل کارگران «نی بر» شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در نزدیکی شهر حر و در جاده‌های فرعی منتهی به این شرکت رخ داد.

در این حادثه ۱۵ سرنشین خودروی وانت نیسان مصدوم شدند که توسط چهار دستگاه آمبولانس به درمانگاه شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و نیز بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.

همچنین از شهرستان شوش خبر می‌رسد که از هفت مصدوم منتقل شده به بیمارستان نظام مافی شوش، حال دو تن وخیم است. هشت مصدوم دیگر این حادثه نیز پس از مداوا از درمانگاه شرکت هفت تپه مرخص شدند.

طبق گزارش پلیس راه، سبقت غیر مجاز وانت نیسان حامل کارگران نی بر در جاده اختصاصی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه عامل این حادثه بوده است.

در دی ماه نیز واژگونی یک دستگاه وانت نیسان حامل کارگران نی بر این شرکت به کشته شدن دو کارگر و مصدوم شدن هفت نفر دیگر انجامید.

کارگران محلی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در شمال خوزستان و نیز کارگران مزارع کشاورزی در این استان اغلب به وسیله وانت بار جا به جا می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز