خبرگزاری کار ایران

برای حضور پرقدرت در مسابقات جهانی بلژیک؛

دیدارهای تدارکاتی نمایندگان ایران مقابل تیم های سازمان نظام مهندسی

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۷۸۴

تیم های ایرانی حاضر در رقابت های بین دانشگاهی جهان جهت آمادگی بیشتر، فردا در دیدارهای تدارکاتی مقابل تیم های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران قرار می گیرند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بین المللی ورزش های بین دانشگاهی جهان، اوایل اردیبهشت سال آینده، شهر « آنتورپ » بلژیک، میزبان تیم ها و ورزشکاران دانشجو از سراسر جهان خواهد بود که نمایندگان ایران نیز در چهار رشته ورزشی در این پیکارها حضور خواهند داشت.

بر این اساس و طبق هماهنگی های صورت گرفته، تیم های کاروان ورزشی دانشجویان کشورمان در رشته های فوتسال، والیبال و بسکتبال آقایان و بسکتبال و گلف بانوان اعزامی به مسابقات 2017 ورزش های بین دانشگاهی جهان (PCU) در آنتورپ بلژیک، از ساعت 10 الی 12 فردا ( پنجشنبه ) 19 اسفند ماه جاری، در سالن شماره 3 و زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب با نمایندگان ورزشی تیم های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران دیداری دوستانه و تدارکاتی برگزار خواهند کرد.

گفتنی است ریاست فدراسیون بین المللی ورزش های بین دانشگاهی جهان برعهده دکتر « بهرام قدیمی » است که پیش از این به مدت 15 سال مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز