خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد

تشریح اقدامات شهرداری منطقه 20 در برگزاری انتخابات 7 اسفند

شهردارمنطقه 20، آخرین اقدامات این شهرداری را در خصوص مشارکت در برگزاری انتخابات هفتم اسفند تشریح کرد.

منصور کتانباف، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، گفت: شهرداری منطقه 20 در راستای معرفی و شناخت مردم از داوطلبان هر دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، با شروع زمان قانونی تبلیغات انتخابات، بستر لازم  و فضاهای مناسب شهری را برای تبلیغ داوطلبان در اختیار آنان قرار داد که با استقبال مطلوب نامزدهای انتخاباتی و همچنین شهروندان منطقه 20 مواجه شد.

شهردار منطقه 20 پاکسازی معابر در محدوده شعب اخذ رای، امحا تبلیغات غیر مجاز انتخاباتی، پاکسازی سطح شهر پس از برگزاری انتخابات و استقبال از بهار را از دیگر اقدامات مدیریت شهری برشمرد و افزود: سعی کردیم با همکاری ادارات و دستگاه‌های مجری امر انتخابات، زمینه لازم برای حضور پرشور مردم در این انتخابات حساس را فراهم کنیم.

کتانباف که عضو هیات اجرایی انتخابات شهرستان نیز هست ادامه داد: با توجه به واگذاری مسولیت اجرایی 44 صندوق  از صندوق‌های اخذ رای شهرستان ری به اینجانب، تعدادی از افراد معتمد، خوشنام، مجری و بومی شهرری را انتخاب و پس از ارایه آموزش‌های لازم به آنان، از این افراد به عنوان اعضای شعب اخذ رای استفاده کردیم.

وی پیش بینی کرد با توجه به استقرار تعدادی از صندوق‌های پر تردد و جمعیت شهرستان ری در بخش مرکزی ری و استقبال مردم، کار شمارش آرا تا عصر روز شنبه ادامه یابد.   

کتانباف اظهار کرد: در بازدید میدانی از شعب اخذ رای در قبل و بعد از شروع رای‌گیری با ازدحام و صف‌های طولانی مردم در این دوره مواجه بودیم که نشان از علاقه‌مندی مردم به نظام و لبیک آنان به ندای رهبری در حضور و مشارکت حداکثری دارد.

وی تعامل و همکاری هیات‌های اجرایی، بازرسی و نظارت را مطلوب ارزیابی و اظهار امیدواری کرد با حضور حداکثری مردم در این انتخابات، حماسه دیگری در تاریخ  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثبت شود.

مردم شهرستان ری امروز برای تعیین 16 نماینده مجلس خبرگان رهبری و 30 نماینده مجلس شورای اسلامی به پای صندوق‌های اخذ رای رفتند.

کد خبر : ۳۵۰۶۳۴