خبرگزاری کار ایران

دادستان سابق آمریکا از حمایت واشنگتن از گروه‌های تروریستی در سوریه انتقاد کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۵۳۵

دادستان سابق آمریکایی از تصمیم کاخ‌سفید مبنی بر تجهیز گروه‌های تندروی ضد دولتی در سوریه انتقاد کرد و گفت که این تصمیم برخلاف قوانین آمریکا است.

دادستان سابق آمریکا از حمایت این کشور از گروه‌های تروریستی در سوریه انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسالاتینا، «رمزی کلارک» دادستان سابق آمریکایی از حمایت واشنگتن از گروه‌های تروریستی در سوریه انتقاد کرد.

کلارک در مصاحبه با تلویزیون سوریه گفت: «آموزش و تجهیز نظامی افراد و به کارگیری آن‌ها در اقدام‌های خشونت‌آمیز علیه کشوری دیگر غیرقابل پذیرش است و این راه درستی برای دست‌یابی به صلح جهانی نیست.»

وی که به ریاست هیاتی از فعالان و مقام‌های سیاسی آمریکا به دمشق رفته است، تایید کرد که مردم این کشور دوران سختی را پشت سر می‌گذارند.

دادستان سابق آمریکایی همچنین در مصاحبه تلویزیونی خود از اقدام‌ها و تلاش‌های دولت «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوريه برای مقابله و جلوگیری از خشونت‌ها تقدير کرد.

کلارک در بخش دیگری از مصاحبه خود از تصمیم کاخ‌سفید مبنی بر تجهیز گروه‌های تندروی ضد دولتی در سوریه انتقاد کرد و گفت که این تصمیم برخلاف قوانین آمریکا است و باعث افزایش و گسترش خشونت در جهان می‌شود.

وی در ادامه گفت که در صورتی که تجهیزات نظامی و منابع مالی که واشنگتن در اختیار گروه‌های مسلح در سوریه قرار می‌دهد به دست گروه‌های تروریست برسد، مسئولیت مستقیم آن با آمریکا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز