خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی دانشکاه آزاد در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

جذب ۱۰ هزار هیات علمی تا پایان سال ۹۴ / ثبت‌نام مجدد اساتید از اردیبهشت سال آینده

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۰۹۸

مجددا از ابتدای اردیبهشت ماه پرتال ثبت‌نام اساتید باز می‌شود و اساتید می‌توانند در آنجا ثبت‌نام کنند که از بین افرادی که سال آینده ثبت‌نام خواهند کرد، ۵ هزار نفر phd جذب دانشگاه آزاد می‌شوند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد از جذب حدود ۱۰ هزار هیات علمی در این دانشگاه تا پایان سال ۹۴ خبر داد.

حسین غریبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: برای توسعه و جذب اساتید و اعضای هیات علمی از جنبه‌های متفاوت هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی برنامه بسیار خوبی در سال جاری و هم در سال آینده داریم.

وی افزود: در سال جاری بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ نفر از کسانی را که دکتری دارند، یا اینکه قرار است؛ دوره دکتری آنها ظرف یک یا دو سال آینده خاتمه یابد، به واحد‌ها معرفی کردیم و واحد‌ها پس از آنکه مدارک این افراد را دریافت کردند، به مراکز استان‌ها معرفی و مراکز نیز پس از انجام مصاحبه علمی، تعدادی را به سازمان مرکز معرفی کردند.

غریبی با اشاره به اینکه در حال حاضر مراحل جذب این افراد در حال طی شدن است؛ تصمیم داشتیم در سال ۹۳،۵ هزار نفر را برای دانشگاه در سطح phd جذب کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد تصریح کرد: پرتال ثبت‌نام اساتید، امسال با آغاز بهمن ماه باز و در ۲۰ بهمن بسته شد و بالغ بر ۱۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند که این ۱۰ هزار نفر را در ابتدای سال۹۴ به واحد‌ها معرفی می‌کنیم.

وی ادامه داد: مجددا از ابتدای اردیبهشت ماه پرتال باز می‌شود و اساتید می‌توانند در آنجا ثبت‌نام کنند که از بین افرادی که سال آینده ثبت‌نام خواهند کرد، نیز ۵ هزار نفر phd جذب دانشگاه آزاد می‌شوند. ما تا پایان ۹۴ حدود ۱۰ هزار نفر جذب خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز