خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با ایلنا:

در ساخت مسکن مهر سهل انگاری شده است/ اقساط تسهیلات تعمیرات به اقساط مسکن مهر اضافه شد/ مدیران مقصر باید پاسخگو باشند

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۲۲۴

رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در ساخت مسکن مهر سهل انگاری شده است، گفت: مدیران دخیل در ساخت مسکن مهر باید در مجلس به مردم پاسخ دهند.

محمد رضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه هم اکنون در حین بازید از مناطق زلزله زده هستیم و میزان تخریب واحدهای مسکن مهر بسیار گسترده است، اظهار داشت: این میزان تخریب واحدهای مسکن مهر مایه تاسف است.

وی با تاکید بر اینکه قطعا در فرایند ساخت مسکن مهر سهل انگاری شده است، گفت: مدیران مقصر و سهل انگار فارغ از اینکه در چه دوره ای در حوزه ساخت مسکن مهر تصمیم گیر بوده اند، باید پاسخگو باشند و به طور قطع باید در مجلس توضیح دهند.

رییس کمیسیون عمران ادامه داد: تمام واحدهای مسکن مهر دچار تخریب و خسارات فراوانی شده اند و این میزان تخریب مایه تاسف است.

رضایی ادامه داد: ساکنان مسکن مهر از اقشار ضعیف جامعه هستند و در حالی که هنوز اقساط تسهیلات خرید مسکن مهر را تمام نکرده اند که اقساط تسهیلات مرمت و تعمیرات را هم باید بپردازند.

این نماینده مجلس با اشاره به تخریب بیمارستان نوساز در اسلام آباد غرب، اظهار داشت: بیمارستان آخرین ساختمانی است که در این سوانح باید تخریب شود اما متاسفانه شاهد تخریب گسترده یک بیمارستان نوساز در اسلام آباد غرب هستیم.

رضایی تاکید کرد: مسئولان دخیل در ساخت مسکن مهر متعلق به هر دولتی که باشند، باید درباره عملکرد خود به مردم پاسخگو باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز