خبرگزاری کار ایران

اسنپ حافظ منافع کاربرانش است

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۹۲۸

پیگیری و حل مشکلات احتمالی در سفر با اسنپ همیشه از اولویت‌های اصلی ما در مجموعه اسنپ بوده است. در همین راستا، لازم است نکاتی را درباره فایل ویدئویی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی با موضوع مناقشه‌‌ میان یک راننده و مسافر به اطلاع‌تان برسانیم:

به گزارش ایلنا، پس از وقوع مناقشه در یکی از سفرهای اسنپ و گزارش آن به مرکز تماس این سامانه، بلافاصله حساب کاربری راننده خاطی مسدود و اخراج می‌شود. همچنین پس از بازگرداندن هزینه سفر به حساب مسافر، مراتب دلجویی از او به عمل می‌آید.

هر رفتاری که سفر با اسنپ را در ذهن کاربرانش به تجربه‌ای ناخوشایند تبدیل کند و به اعتبار این برند لطمه بزند، در زمره خطوط قرمز این سامانه قرار می‌گیرد. از همین رو تیم حقوقی اسنپ در حال انجام اقدامات قانونی لازم برای برخورد قاطع با راننده خاطی است.

روزانه صدهزار سفر موفق با سرویس‌های اسنپ به انجام می‌رسد. چنین آماری به آسانی به دست نمی‌آید و حفظ آن از دغدغه‌های اصلی ما محسوب می‌شود. به همین دلیل نیز گروه فعال ما در واحد پشتیبانی اسنپ گزارش‌‌ کاربران را با جدیت بررسی و دنبال می‌کنند.

در آخر این اطمینان را به کاربران می‌دهیم که اسنپ همواره حافظ منافع شما خواهد بود. بر این اساس اگر احیانا در سفر با مشکلی مواجه شدید از شما تقاضا می‌کنیم که با پشتیبانی اسنپ به شماره ۴۱۸۴۹۰۰۰(۰۲۱) تماس بگیرید یا از طریق ثبت نظرات خود در بخش امتیازدهی اپلیکیشن ما را در جریان قرار دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز