خبرگزاری کار ایران

انتصاب مشاور اقتصادی و معاون برنامه ریزی وزارت ارتباطات

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۴۷۲

طی احکام جداگانه ای توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس برات قنبری به سمت مشاور اقتصادی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهندس سیروس موثقی به سمت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، منصوب شدند.

به گزارش ایلنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی حکمی از سوی مهندس  محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،‌ ضمن تقدیر از خدمات  ارزنده مهندس برات قنبری، در طی دوران تصدی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی، وی به عنوان مشاور اقتصادی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، منصوب شد.

همچنین با توجه به رویکرد  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در انتخاب مدیران جوان از بدنه کارشناسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و استفاده از نیروهای با انگیزه و متخصص، مهندس سیروس موثقی، طی حکمی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،‌ به عنوان معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، منصوب شد.

لازم به ذکر است مهندس موثقی از سال 95 معاون برنامه ریزی  شرکت ارتباطات زیرساخت بوده و به مدت 10سال نیز مدیر کل دفتر برنامه ریزی و تلفیق بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز