خبرگزاری کار ایران

به مناسبت سالگرد درگذشت دکتر حسین عظیمی؛

پنجمین همایش سالانه مرزهای دانش اقتصاد توسعه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۱۷۰

به مناسبت چهاردمین سالگرد درگذشت دکترحسین عظیمی، پنجمین همایش تخصصی مرزهای دانش اقتصاد توسعه به همت دانشکده اقتصادعلامه طباطبایی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این همایش در سال‌جاری تحت عنوان "دولت توسعه‌گرا، پیوند خردورزانه اقتصاد و سیاست" با حضور اساتید وکارشناسان علوم اقتصادی، سیاسی و جامعه‌شناسی برنامه‌ریزی شده است.

در این همایش اساتید علی رضا قلی، ابوتراب طالبی، بایزید مردوخی، حسین راغفر، عباس منوچهری، محمد فاضلی، احمد میدری، کمال اطهاری و فرشاد مومنی به ارائه مقاله خواهند پرداخت.

پنجمین همایش سالانه مرزهای دانش اقتصاد توسعه از ساعت 20-14 روز دوشنبه 18 اردیبهشت 96 در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است مرحوم دکتر حسین عظیمی از اساتید و کارشناسان اقتصاد توسعه بود که راه خروج از دور باطل توسعه نیافتگی کشور را در برنامه‌ریزی توسعه‌ای مبتنی بر توانمندی‌های بومی و توجه به آموزش و عنایت ویژه به محرومان و فقرا می‌دانست.

مرحوم دکتر حسین عظیمی در سال 1384 به دیار باقی شتافت.

ستاد برگزاری این همایش اعلام کرد: ورود در این همایش برای عموم آزاد است و همچنین از رسانه‌های گروهی برای پوشش خبری این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز