کد خبر: 479692 A

پیش از برجام گروه خودرو سازی سایپا تنها 13 محصول تولید می کرد اما پس از توافق هسته ای این عدد به 23 رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، پس از توافق هسته‌ای و همزمان با رفع تحریم های بین‌المللی، شرکت‌های مطرح خودروسازی دنیا برای حضور در بازار خودرو ایران ابراز تمایل کردند. این رویداد موجب شد انحصار شرکت چینی از میان برود و این شرکت‌ها نیز ناچار شوند برای تدوام حضور در بازار ایران، شروط جدیدی را که به نفع مصرف کننده و قطعه‌سازان داخلی است، بپذیرند.

 از طرف دیگر در این رقابت، تنوع محصولات خودرویی بیشتر شد و در نهایت این خریداران خودرو بودند که از این وضعیت، بیشترین بهره برداری را کردند.

7

6

ایران خودرو رقابت سایپا هسته ای
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر