خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت هواپیمایی تهران ایر در گفت وگو با ایلنا:

« تهران ایر» با 5 فروند ایرباس 320 می آید

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۶۱۱

مدیرعامل شرکت هواپیمایی در حال تاسیس «تهران ایر» با بیان اینکه این ایرلاین فعالیت پروازی خود را با برقرار پروازهای نوروز 95 شروع خواهد کرد،‌ گفت: 5 فروند هواپیمای ایرباس 320 وارد ناوگان هوایی کشور کرده ایم که قبل از پایان سال تهران ایر وارد بازار صنعت هوانوردی می شود.

محمدعلی ایلخانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه تهران ایر کار خود را با انجام پروازها نوروز شروع می کند،‌ اظهار کرد: 5 فروند هواپیمای ایرباس 320 سال 2005 خریداری کرده ایم و وارد ناوگان هوایی کشورمان شده است.  

وی با بیان اینکه فعالیت شرکت هواپیمایی تهران ایر با 5 فروند هواپیما شروع می شود اما با توجه به لغو تحریم ها، سال آینده تعداد ناوگان خود را افزایش خواهیم داد، افزود: این ایرلاین خدمات  CIPبه مسافران ارائه خواهد داد.

ایلخانی درباره خدمات CIP شرکت هواپیمایی تهران ایر،‌ گفت: مهم ترین برتری این ایرلاین به کارگیری هواپیماهایی با سن کم است اما خدمات رسانی این شرکت به مسافران ویژه خواهد بود و به طور قطع موضوع تاخیرها را مدیریت خواهیم کرد.

مدیرعامل تهران ایر با اشاره به برنامه های این ایرلاین در سال آینده،‌ اظهار کرد: موضوعات آموزشی این شرکت از سال 95 شروع خواهد شد و به تناسب نیروهای آموزش دیده و شرایط بازار از سال آینده شروع به افزایش تعداد ناوگان خود خواهیم کرد.

وی درباره نیروی انسانی این ایرلاین گفت: خلبان ها سن بازنشستگی ندارد و طبق مقررات ایکائو می توانند تا سن 65 سالگی فعالیت داشته باشند و برای انجام پروازهای تهران ایر هم ازز خلبان ها و نیروی کاری استفاده می کنیم که پیش از این با هواپیماهای خانواده ایرباس 320 کار کرده باشند.

ایلخانی در پاسخ به این سوال که  تهران ایر فعالیت خود را در چه مسیر داخلی و خارجی شروع می کند، اظهار کرد: در همه جای دنیا ایرلاین های تازه تاسیس شده فعالیت خود را از برقراری پرواز مسیرهای داخلی شروع می کنند بنابراین تهران ایر هم پس از اخذ مجوزهای لازم وارد مسیرهای بین المللی می شود.      

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز