خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

بدهی 32 میلیارد تومانی کارخانه پلی اکریل بابت قبوض گاز

اگر گاز این مجموعه حتی برای چند ساعت قطع شود منجر به خودسوزی درون راکتوری و آزاد شدن حجم زیادی از سیانور و فاجعه زیست محیطی تا فاصله 50 کیلومتری خواهد شد.

علیرضا خرمی ، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص هشدار شرکت گاز برای قطعی مجدد گاز این واحد صنعتی، اظهار داشت‌: شرکت گاز هشدار داده در صورت عدم پرداخت بدهی 32 میلیارد تومانی این کارخانه بابت قبوض گاز طی 3 سال گذشته روز شنبه گاز این مجموعه را قطع خواهد کرد.

وی افزود: این در حالی است که اگر گاز این مجموعه حتی برای چند ساعت قطع شود منجر به خودسوزی درون راکتوری و آزاد شدن حجم زیادی از سیانور و فاجعه زیست محیطی تا فاصله 50 کیلومتری خواهد شد.

این فعال کارگری خاطر نشان کرد: در حالی که بسیاری از صنایع کشور از گاز یارانه ای استفاده می‌کنند بهای گاز کارخانه پلی اکریل آزاد محاسبه می شود.

وی در خاتمه افزود: مدیرعامل این کارخانه به دلیل رکود بازار و عدم نقدینگی بارها به شرکت گاز اعلام کرده محصولات این کارخانه را به جای بهای گاز برده و محاسبه کنند که مورد قبول شرکت گاز واقع نشده است.

دبیر شورای اسلامی کار پلی اکریل در خاتمه گفت: این اقدام به لحاظ اخلاقی درست نیست و بهتر است با تقسیط و یا ارائه وام بانکی این موضوع حل شود.

کد خبر : ۲۸۶۰۳۴