خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک استاندار اصفهان به مناسبت ولادت حضرت عیسی مسیح (ع)

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۵۳۶

استاندار اصفهان در پیامی میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و سال نوی میلادی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، متن پیام تبریک رسول زرگرپور به مناسبت ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی بدین شرح است:

بدینوسیله خجسته سالروز میلاد فرخنده‌  حضرت عیسی مسیح (ع) پیامبر توحید، صلح و مودت و اسطوره صبر و شکیبایی و نیز آغاز سال نوی میلادی را به عموم پیروان پاک نهاد آن پیامبر عظیم‌الشان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

اصفهان این خطه‌  همیشه جاوید هنر و اندیشه و دانش‌نامه فرهنگ، تمدن، تاریخ، هنر و معنویت ایران زمین، در طول تاریخ میراث دار ارزشمند همزیستی مسالمت آمیز ادیان توحیدی بوده است.

تقارن ولادت با سعادت ختمی مرتبت، پیامبر گرامی اسلام (ص) و ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) در این ماه، سالی مشحون از خیر و برکت، مودت و دوستی و تلاش برای اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران در جامعه‌  بین الملل را نوید می‌دهد.

امید صادق و رجای واثق دارم تا در پرتو عنایات بیکران حضرت حق، سال ۲۰۱۶ میلادی، سرآغاز فصلی نو در تحکیم و تعمیق صلح و دوستی و همزیستی مسالمت آمیز و پرهیزاز هرگونه افراطی گری در جهان باشد و ترویج فرهنگ اصیل اصفهان به عنوان شهر جهانی صنایع دستی و شهر خلاق جهان بیش از پیش توسط دوستداران فرهنگ و گردشگری و هم استانی‌های عزیز و پیروان ادیان توحیدی محقق گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز