خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس :

در برخی حوزه های انتخابی امکان رقابت نداریم

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۸۷۲

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت : در برخی حوزه های انتخابی امکان رقابت نداریم .

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، بهمن حاجات نیا که بعد از ظهر امروز درجمع خبرنگاران سخن می گفت ضمن انتقاد از انتشار برخی لیست های جعلی با عنوان لیست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ، ستاد های حامیان دولت وحزب اعتدال وتوسعه افزود: متاسفانه بعضاًمشاهده میشود برخی گروه‌ها با انتشار اسامی برخی نامزدها ، اقدام به سوءاستفاده از برند موسوم به گام دوم می نمایند .

وی با غیر قانونی خواندن این اقدام گفت:متاسفانه جبهه‌ها و تشکلهای خلق الساعه در برخی موارد اخلاقی سیاسی را رعایت نمی‌کنند.

حاجات‌نیا اصالت لیست مشترک شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، ستادهای حامیان دولت و حزب اعتدال توسعه را بیانیه‌های رسمی این سه تشکل سیاسی دانست  و گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در حوزه‌های انتخابیه سپیدان، لارستان و خنج، گراش، سروستان،خرامه و کوار و همچنین جهرم کاندیدا ندارند.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس ادامه داد: این شورا درحوزه انتخابیه مرودشت ، ارسنجان پاسارگادمحمدعلی قوهستنانی ،داراب و زرین دشت ازرضا انصاری ،آباده بوانات و خرم بید از عبدالرسول صادق پور،اقلید حسین افضلی، نی‌ریز و استهبان محمدصادق کشفی نژاد، مهر و لامرد محسن علوی وممسنی و رستم مسعودگودرزی حمایت خواهد کرد.

حاجات نیا با معرفی سید احمدموسوی به عنوان رییس ستاد انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درحوزه انتخابیه شیرازگفت:اصالت اصلاح طلبی و حامیان دولت ،حضوروفعالیت دراحزاب وتشکل های سیاسی وحامی دولت است و از این رو تنها کاندیدای مورد حمایت تشکل های موصوف به گام دوم درائتلاف فراگیر اصلاح طلبان و حامیان دولت قرار گیرند.

وی با بیان اینکه تشکیل ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان و حامیان دولت حاصل تلاش های شبانه روزی احزاب و تشکل های مختلف اصلاح طلب و حامی دولت است افزود:استان فارس با پیشگامی درتشکیل این ائتلاف بزرگ و فراگیر باردیگرثابت کردکه گذشت ،ایثار و رعایت اخلاق سیاسی جزو جدانشدنی رفتارهای سیاسی نیروهای اصلاح طلب و حامی دولت در این استان است.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با تاکید بر اینکه لوگو و برند گام دوم انحصارا مربوط به ائتلاف اصلاحات، ستاد های حامی دولت و حزب اعتدال و توسعه و کاندیداهای این ائتلاف است، گفت:هرگونه تبلیغات دیگر کاندیداها با استفاده از این لوگ و برند ممنوع و قابل پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز