خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با ایلنا

گروه‌های اصلاح‌طلب در انتخابات پیش رو انسجام خود را حفظ کنند

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: حفظ انسجام داخلی اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو مهم‌ترین تکلیف احزاب و گروه‌های این جناح سیاسی است.

امیرشهلا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: پنجشنبه همین هفته، اعضای شورای مرکزی و مسئولان شعب استانی حزب ندای ایرانیان با حضور در مشهد و شرکت در دومین گردهمایی سراسری مسئولان حزب، به بررسی آخرین تحولات سیاسی کشور و تبیین برنامه‌های پیش روی حزب خواهند پرداخت.

شهلا با اشاره به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره مجلس، تشریح مواضع رسمی حزب در قبال این دوره از انتخابات و همفکری مسئولان شعب استانی با اعضای شورای مرکزی در راستای رسیدن به خط مشی کلی حزب در جریان انتخابات را از دیگر دستور جلسات دومین گردهمایی مسئولان حزب ندای ایرانیان اعلام کرد.

وی افزود: در این گردهمایی دو روزه، پس از اعلام نقطه نظرات و دیدگاه‌های مسئولان شعب استانی و اعلام دیدگاه‌های رییس شورای مرکزی و دبیرکل محترم ندای ایرانیان، مانیفست حزب در خصوص حضور در انتخابات دهم مجلس و نوع و نحوه تعامل با دیگر گروه‌ها و احزاب حاضر در جبهه اصلاح‌طلبی کشور تبیین خواهد شد.

وی حفظ انسجام داخلی اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو را از مهم‌ترین تکالیف احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب دانست و افزود: حزب ندای ایرانیان در طول مدت زمان آغاز به کارش کوشیده با پرهیز از حاشیه‌های تفرقه‌انگیز، تمام سعی خود را معطوف به ایجاد وحدت و همدلی در خانواده بزرگ اصلاحات کند و به هیچ وجه وارد بازی‌های اختلاف آمیز و دلسردکننده نشود.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان خراسان افزود: دولت یازدهم برای تحقق شعار‌ها و برنامه‌های انتخاباتی‌اش، نیاز به شکل‌گیری مجلسی معتدل، میانه‌رو و هم‌بُردار با مشی سیاسی خود دارد تا با وضع قوانین تسهیل کننده امور، چرخ‌های زنگ زده اقتصاد، فرهنگ و سیاست کشور را روان‌سازی کند و به جای درگیر کردن توان دولت در حاشیه‌های غیرضروری، برنامه‌های معطل و بر زمین مانده دولت تدبیر و امید برای خروج از رکود فلج کننده حال حاضر کشور را به مرحله اجرا درآورد.

شهلا تاکید کرد: نمایندگانی که تا دوسال پیش، در برابر کج رفتاری‌ها و تخلفات آشکار دولت دهم و هرز رفت منابع مادی و معنوی کشور سکوت کرده بودند، امروز در صدد جبران مافات برآمده‌اند و با احضار پی در پی وزیران دولت یازدهم، تمام وقت و انرژی دولت برآمده از خواست مردم را درگیر سوالات سیاسی و حاشیه‌های با حاصل جمع صفر کرده‌اند.

وی با اشاره به توفیق بزرگ دولت روحانی در حل و فصل مناقشه هسته‌ای کشور از موضع عزت ملی افزود: به جای تقدیر و تجلیل از وزیر امور خارجه که یک تنه، در مصاف با قدرت‌های بزرگ جهانی، صدای صلح‌طلبی و تعامل خواهی ایران اسلامی را پژواک بخشید، این فرزند شایسته ملت را با عناوین زشت و زننده خطاب می‌کنند و در واقع به مردمی که با آراء خود، گفتمان صلح جویی و دوستی با جهان را از میان گفتمان‌های موجود در انتخابات سال۹۲ برکشیدند، توهین می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور مردم در انتخابات اسفندماه، دوران قیم‌مابی و عربده‌کشی بر سر فرزندان راستین ملت ایران به سر آید.

 

کد خبر : ۳۱۰۹۰۲