خبرگزاری کار ایران

در مسیر رشت- کیش و رشت- مشهد صورت گرفت

فروش غیرقانونی بلیط پرواز با افزایش 50درصدی قیمت آن

یکی از شرکت‌های هواپیمایی با پیش خرید تمامی صندلی‌های پرواز‌های رشت- کیش و مشهد از هواپیمایی کیش ایر و تابان اقدام به فروش غیر قانونی بیشتر از نرخ مصوب هواپیمایی کشوری کرده است که باوجود پیگیری‌ها، هیچ مسئولی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری پاسخگوی این امر نیست.

لحظاتی پیش چند نفر از شهروندان گیلانی و مدیر یک آژانس هواپیمایی با مراجعه به خبرنگار ایلنا در گیلان افزایش غیر قانونی بلیط‌های پرواز رشت -کیش و مشهد که چار‌تر شده است را به اطلاع این خبرگزاری رساند تا از مسئولان استمداد پیگیری نمایند.

بنا به گفته این مسافران و آژانس هواپیمایی نرخ مصوب بلیط پرواز رشت به کیش ۲۴۵  هزارو۵۰۰ تومان و رشت به مشهد ۱۹۴ هزار و۷۰۰تومان است که در حال حاضر با توجه به قیمت‌هایی که روی سایت این شرکت هواپیمایی نیز وجود دارد نرخ فروش بلیط رشت کیش و مشهد به ۳۴۰ هزار تومان افزایش و فروش می‌رسد.

با توجه به بررسی‌های خبرنگار ایلنا، حتی این مبلغ مابه تفاوت که نزدیک به ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان برای هر بلیط است، عاید سازمان هواپیمایی کشوری نیز نشده و فقط شرکت مذکور بصورت غیر قانونی منتفع خواهد شد.

حال باید پرسید چرا مسئولان هواپیمایی کشوری با وجود پیگیری‌های آژانس‌های هواپیمایی هیچ اقدامی را صورت نمی‌دهند که این امر موجب تشکیک در نحوه رفتار مدیران مربوطه این سازمان شده است.

خبرگزاری ایلنا از مسئولان سازمان هواپیمایی کشور خواستار پاسخگویی به این امر است و تا حصول نتیجه مورد نظر پیگیر حقوق شهروندان خواهد بود.

کد خبر : ۳۰۲۹۲۹