خبرگزاری کار ایران

با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

کلنگ بزرگترین مجموعه گردشگری بین راهی کشور به زمین خورد

کلنگ راه‌اندازی مجموعه خدماتی رفاهی ستاره پریشان پارس به عنوان یکی از بهترین و مجهزترین مجتمع گردشگری در کشور به زمین خورد.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، پرویز ربیعی سرمایه‌گذار این پروژه دریک کنفرانس خبری گفت: این پروژه با فضایی بالغ بر 35 هزار متر مربع شامل مراکز خرید، هایپر مارکت، جایگاه سوخت دو منظوره، رستوران و تالار پذیرایی، فست فود و کافی شاپ، ویلای اقامتی و...یکی ازبهترین  مراکز گردشگری بین راهی کشور محسوب می‌شود.

وی قرارگیری این پرژوه در شاه‌راه تجاری جنوب کشور این مجموعه را دلیلی برای ارائه برترین برندهای دنیا دانست و افزود: اقامتی خاطره‌انگیز و امکانات بی‌نظیر رفاهی در ویلای لوکس این مجموعه، امکان استفاده از رستوران و تالار پذیرایی این مجموعه و همچنین  فضایی مناسب جهت برگزاری مراسم‌ها  و صدها امکانات رفاهی دیگر این مجموعه را تبدیل به نگین درخشان جنوب ایران کرده است.

ربیعی افزود: فاز اول این مجموعه شامل مجموعه تجاری با مساحت 4590 متر مربع، هایپر مارکت با مساحت 520 متر مربع، جایگاه سوخت با مساحت 3300 متر مربع و همچنین پارکینگ و فضای سبز است.

وی فاز دوم این پروژه را شامل مجموعه ورزشی و تفریحی، رستوران و تالار پذیرایی، رستوران سنتی، مسجد، پارکینگ سنگین و مجموعه اقامتی و فضای بازی دانست وافزود: پمپ بنزین این پروژه تا امروز 35 درصد پیشرفت داشته است که امیدواریم تا اردیبهشت سال آینده به بهره‌برداری برسد.

ربیعی بابیان این مطلب که برآورد ریالی این مجموعه 20 میلیارد تومان است افزود: 8 میلیارد برای فاز اول و 12 میلیارد برای فاز دوم اختصاص داده شده است.

گفتنی‌ست این مجموعه که د رمحورشیراز-کازرون  قراراست در سال 95 به بهره‌برداری  کامل برسد.

کد خبر : ۲۹۰۸۲۰