خبرگزاری کار ایران

تیم والیبال ایزوگام رضایی قهرمان مسابقات جام رمضان قوچان شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۳۵

رئیس هیئت والیبال قوچان گفت: تیم والیبال ایزوگام رضایی قهرمان دومین دوره مسابقات جام رمضان مجمع امور صنفی در قوچان شد.

ایلنا: رئیس هیئت والیبال قوچان  گفت: تیم والیبال ایزوگام رضایی قهرمان دومین دوره مسابقات جام رمضان مجمع امور صنفی در قوچان شد.

محمد حسین صادقی قوچانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قوچان اظهار داشت: در این دوره از مسابقات قهرمانی والیبال جام رمضان ۱۰ تیم از نقاط مختلف قوچان به صورت دو حذفی در سالن‌ ورزشی تختی با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: در این بازی‌ها تیم ایزوگام رضایی در یک بازی دیدنی و حساس توانست با نتیجه سه بر دو تیم هئت سوارکاری قوچان را شکست داده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

رئیس هیئت والیبال قوچان با بیان اینکه این مسابقات به مدت ۱۰ شب برگزار شد، گفت: تیم‌های بانک انصار و فاروج نیز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

صادقی در ادامه با اشاره به ترکیب خوب تیم ایزوگام رضایی گفت: این تیم با سرپرستی و مربیگری آقایان رضایی از آقایان مصطفی صانعی، امیر واسعی، احمد هاشمی‌نژاد، فرشاد آخون‌زاده، میلاد دارابی، حجت سلیمانی، مجید سلیمانی، و حسین سیامکی بهره می‌برد.

شایان ذکر است در پایان این دوره از مسابقات جوایزی با مبالغ دوازده میلیون ریال، نه میلیون ریال و هفت میلیون ریال به همراه لوح تقدیر به تیم‌های اول تا سوم اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز