خبرگزاری کار ایران

در راهپیمائی ۲۲ بهمن کاشان/

زیباترین تصویر انقلاب توسط کودکان کاشانی نقاشی شد

کد خبر : ۴۵۵۸۷

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برپایی ایستگاه سرگرمی و نقاشی کودک با موضوع "زیباترین تصویر انقلاب" توسط این سازمان در راهپیمائی 22 بهمن کاشان خبر داد.

ایلنا - کاشان: مدیرعامل  سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برپایی ایستگاه سرگرمی و نقاشی کودک با موضوع "زیباترین تصویر انقلاب" توسط این سازمان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

« مهدی نادعلی» در خاشیه مراسم  راهپیمایی 22 بهمن شهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگارایلنا در کاشان، هدف از برگزاری این ایستگاه نقاشی را زنده نگهداشتن یاد و خاطره انقلاب در ذهن کودکان، شناساندن روزهای انقلاب به آنان، حضور چشمگیر کودکان تا دوران بزرگسالی و ایجاد شور و شعف در یادآوری خاطرات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ذکر کرد.

وی، نمایشگاه روز شمار انقلاب از روزنامه های اطلاعات از 16 دی تا 12 بهمن ماه، توزیع 200 عدد کلاه با فرم و نقش پرچم ملی، توزیع پرچم ملی به تعداد ده هزار عدد و توزیع پوسترهای ویژه دهه مبارک فجر را از برنامه های سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان ویژه راهپیمایی 22 بهمن برشمرد.

به گفته وی، دیوارنویسی شعارهای انقلابی در چهار راه آیت الله کاشانی، تبلیغات محیطی ویژه دهه مبارک فجر و یوم الله 22 بهمن در مسیر راهپیمایی، نمایشگاه عکس شوق حضور با محوریت عکس شرکت کنندگان راهپیمایی های سال قبل و غرفه­ی عرضه محصولات فرهنگی از قبیل عکس و پوستر از دیگر برنامه های ویژه راهپیمائی روز 22 بهمن ماه است.

گفتنی است: برپائی ایستگاههای سرگرمی و نقاشی و برنامه های ویژه توسط سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان هر ساله با حضور پرشور کودکان، جوانان، نوجوانان وهمچنین بزرگسالان و کهنسالان چشمگیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز