خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با ایلنا:

حدود ۱۵ دانشجوی دانشگاه علامه بازداشت شدند/ از آزادی ۲ پسر و ۱ دختر مطمئن نیستیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۸۹۳

رییس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه در ناآرامی‌های اخیر حدود ۱۵ دانشجوی دانشگاه علامه بازداشت شدند، گفت: از میان ۱۵ نفر، ۳ نفر که ۲ آقا و یک خانم هستند، همچنان در بازداشت به سر می‌برند. امیدواریم که در چند روز آینده این سه نفر نیز آزاد شوند، اما درباره آزادی آنها مطمئن نیستیم.

حسین سلیمی؛ رییس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، از بازداشت حدود ۱۵ نفر از دانشجویان این دانشگاه در ناآرامی‌های هفته اخیر خبر داد و گفت: در حال حاضر بیشتر این دانشجویان با کمک وزارت علوم و پیگیری‌های صورت گرفته، آزاد شده‌اند.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان این مطلب که از میان 15 نفر، ۳ نفر که ۲ آقا و یک خانم هستند، همچنان در بازداشت به سر می‌برند، اظهار داشت: امیدواریم که در چند روز آینده این سه نفر نیز آزاد شوند، اما درباره آزادی این سه نفر مطمئن نیستیم.

سلیمی با اشاره به اینکه جزییات پرونده و علت بازداشت این دانشجویان در اختیار نهادهای امنیتی و انتظامی است، افزود: ما جزییات پرونده را در اختیار نداریم، اما از‌‌ همان روز اول تاکنون وظیفه خود می‌دانیم که به عنوان دانشگاه تمام تلاش خود را برای آزادی دانشجویان به کار ببندیم.

گفتنی است؛ در ناآرامی‌های هفته اخیر تعدادی از دانشجویان در استان‌های مختلف بازداشت شدند؛ و معاون فرهنگی وزیر علوم نیز در گفت‌و‌گو با ایلنا اعلام کرد که از طریق حراست وزارتخانه پیگیر وضعیت دانشجویان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز