خبرگزاری کار ایران

سید حسن هاشمی مطرح کرد:

مردم زلزله‌زده دنبال غذا و چادر/ لزوم ارسال وسایل گرمایشی به مناطق حادثه‌دیده

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۳۹۸

وزیر بهداشت در جلسه ستاد بحران استان کرمانشاه گفت: مردم دنبال غذا و چادر هستند و پس از آن به وسایل گرمایشی نیاز پیدا می‌کنند، باید این اقلام به سرعت تامین شود.

به گزارش ایلنا، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه که امشب (22آبان) برگزار شد، اظهار کرد: به‌دلیل آن که ساعات اولیه قطعی برق داشتیم و مردم در تاریکی به سر بردند، امکان امدادرسانی در ساعات اولیه آن‌طور که باید وجود نداشت.

وی افزود: اکنون هم باید اقدامات اولیه مانند امنیت، اسکان، تغذیه و ... در اولویت باشد، وزیر کشور هم برای بحث اسکان مردم درخواست 20 هزار تخته چادر داشتند که باید به صورت مناسب توزیع شود.

قاضی‌زاده‌هاشمی گفت: مردم دنبال غذا و چادر هستند و پس از آن به وسایل گرمایشی نیاز پیدا می‌کنند، باید این اقلام به سرعت تامین شود و شهرداری تهران نیز قرار است 40 هزار پتو، چادر، موکب و ... ارسال کند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: اگرچه برخی از به‌هم ریختگی‌ها روز اول دور از ذهن نیست اما مشکلات برای فردا بخصوص در نواحی روستایی باید کمتر شود. باید ظرف دو تا سه روز آینده مسائل مهم و جاری مردم را در اولویت قرار دهیم و پس از آن، آواربرداری و موضوع بهداشت مردم را در کنار هم داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در حوزه بهداشت و درمان هم اقدمات اولیه انجام شده، مصدومان زمین‌لرزه به مراکز درمانی ارجاع شده‌اند که خدمات، عمل، پروتز و... آنها با حمایت دولت بدون هزینه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز