خبرگزاری کار ایران

فرماندار قصر شیرین خبر داد:

بیمارستان سرپل ذهاب تخریب شده است

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۷۶۹

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۴۰ دستگاه آمبولانس کار نقل و انتقال مجروحان را انجام می‌دهند که با روشن شدن هوا ۲۰ بالگرد مستقر در استان نیز کار انتقال مجروحان را انجام خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی نیک کردار(معاون عمرانی استاندار کرمانشاه) گفت: ۵ هزار تخته پتو توسط هلال احمر میان آسیب دیدگان توزیع شده است. راه‌های روستایی نیز تا ساعت ۱۰ صبح بازگشایی می‌شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۴۰ دستگاه آمبولانس کار نقل و انتقال مجروحان را انجام می‌دهند که با روشن شدن هوا ۲۰ بالگرد مستقر در استان نیز کار انتقال مجروحان را انجام خواهند داد.

معاون عمرانی استاندار گفت:  غیر از شهرستان سرپل ذهاب برق بقیه شهرستان‌های استان وصل است که مسئولان اداره برق قول داده اند تا ساعت ۱۰ صبح مشکل قطعی برق سرپل ذهاب را رفع کنند. سرپل ذهاب و روستاهای اطراف آن بیشترین آسیب و تلفات را در زلزله یکشنبه شب داشت.

وی گفت: اگرچه در 32 شهر دیگر استان کرمانشاه زلزله خساراتی را ایجاد کرد اما خوشبختانه تلفات جانی در آنها گزارش نشده است.

فرامرز اکبری(فرماندار قصر شیرین) نیز درباره آخرین وضعیت قصرشیرین بیان داشت: بیمارستان سرپل ذهاب تخریب شده و یک مرکز درمانی در قصر شیرین است که علاوه بر مصدومانی که در این منطقه هستند باید مصدومین سرپل دهاب را نیز  در این بیمارستان تحت درمان قرار داد.

وی تاکید کرد: تقریبا خدمات درمانی به نحو مطلوبی اجرا می‌شود. کسانی که نیاز به اعزام دارند توسط آمبولانس های اتوبوسی به مراکز دیگر اعزام می‌شوند

اکبری درباره اسکان مردم زلزله زده بیان داشت: بحث اسکان  در حال ساماندهی است. مشکل آب آشامیدنی نیز حل شده البته کمی گل‌آلود شده بود که این مساله نیز حل شده است. نیاز فوری به چادر داریم که قرار شد هلال احمر آن را ارسال و تامین کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز