خبرگزاری کار ایران

مصدومیت راننده جوان یک تریلی در برخورد با دیوار یک منزل

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۴۹۷

سخنگوی سازمان آتش نشانی از برخورد یک دستگاه تریلر با دو دستگاه خودرو و دیوار یک منزل مسکونی خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 23:50 دقیقه شب گذشته یک مورد حادثه تصادف در خیابان فرمانیه به سامانه 125 اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: یک دستگاه تریلی که آهن آلات و میل‌گرد حمل می‌کرد به دلیل نامشخصی با یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه سانتافه که در کنار خیابان پارک شده بودند، برخورد و پس از انحراف از مسیر با دیوار یک منزل مسکونی دو طبقه برخورد و در محل متوقف می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: بر اثر این حادثه راننده جوان در داخل اتاق ویران شده تریلی محبوس شده و بخشی از دیوار منزل نیز تخریب شده بود اما خوشبختانه کسی از ساکنان منزل دچار مصدومیت نشده بودند.

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان عملیات را آغاز کرده و با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودروی ویران شده تریلی را برش داده و راننده 37 ساله آن را که دچار مصدومیت شده بود، خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس داده و با کمک جرثقیل تریلی را از حالت نا ایمن خارج کرده و به محل امن منتقل کردند.

این عملیات در ساعت 2:33 بامداد به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز